U.S. Bank s pomocí technologie pro spolupráci Lotus Web 2.0 od IBM začíná uplatňovat strategii růstu zaměřenou na chytřejší a efektivnější pracovní postupy.
U.S. Bank se zaváděním softwaru Lotus pro spolupráci. Jako první nasadila úložiště pro sdílení souborů s funkcemi sociální sítě Lotus Quickr, které umožňuje zaměstnancům vyhledávat a sdílet informace a postřehy prostřednictvím nejrůznějších komunikačních kanálů včetně e-mailů, rychlých zpráv, blogů a článků wiki. Po dokončení instalace v roce 2010 pomůže Quickr 58 000 zaměstnancům U.S. Bank snáz vyhledávat a sdílet cenné informace v „digitální kupce sena.“
U.S. Bank dále rozšiřuje své využívání webové technologie pro spolupráci přechodem na nejnovější verzi Lotus Notes 8.5, aby především těžila z funkcí zajišťujících úsporu času. Společnost rovněž používá Lotus Sametime jako primární komunikační nástroj pro zaměstnance, kteří chtějí od svých kolegů okamžitou odezvu prostřednictvím rychlých zpráv.