Zákaznická podpora společnosti HP nabízí revoluční možnosti personalizace

24. květen 2011 17:37 0 komentářů

Centrum podpory HP bylo rozšířeno o nový portál a unikátní aplikaci pro mobilní technickou podporu.

Společnost HP dnes oznámila dosažení dalšího milníku v oblasti služeb podpory Always On Support. Zákazníci a partneři HP se nyní mohou lépe zorientovat ve službách podpory a snáze si je přizpůsobit vlastním potřebám, díky čemuž jim HP zajistí rychlejší přístup k relevantním informacím, odborníkům a technologiím.

Zákazníci z řad firem potřebují optimalizovat produkty, vyměňovat si nápady s kolegy a aktivně předcházet problémům – jedině tak mohou uspět v dnešním dynamickém, vysoce konkurenčním tržním prostředí. Středisko podpory HP Support Center nyní přináší vylepšený přístup k IT odborníkům, nové on-line nástroje technické podpory a jako první na trhu stejnojmennou aplikaci pro mobilní technickou podporu.
Mimochodem, středisko podpory HP zaznamenalo během letošního roku nárůst hodnocení zákaznické spokojenosti o 18 %, resp. dokonce 30 % v případě reakce „na první pokus“ zákazníka při dotazech v rámci webové podpory.

„Zákazníci očekávají od dodavatelů produktů a služeb okamžitou podporu včetně přístupu k relevantním informacím a lidem, aby mohli v kterémkoli okamžiku rychle vyřešit své případné problémy,“ říká Sue Barsamian, senior viceprezidentka a generální ředitelka HP Technology Services Support. „Služby podpory proto neustále vyvíjíme tak, abychom zajistili jejich zvýšenou dostupnost i bohatší možnosti personalizovaného přístupu – díky tomu přinášíme našim zákazníkům vyšší hodnotu jejich investic do IT prostředí.“

Služby podpory HP Support Center nabízejí klientům:


    — Snadný a rychlý přístup ke komunitě HP Always On, jejímž prostřednictvím mohou komunikovat s tisíci IT profesionály, vzájemně sdílet osvědčené postupy při řešení problémů a vstupovat do znalostní databáze. Kromě standardních možností vyhledávání řešení problémů podle klíčových slov a názvů produktů mohou zákazníci využít i nástrojů, které je „krok za krokem“ provedou možnostmi řešení problémů, nebo přístupu k nejoblíbenějším dokumentům z oblasti podpory HP produktů a služeb.

    — Nepřetržitou mobilní technickou podporu pro řešení společnosti HP a vybraných třetích stran prostřednictvím mobilních zařízení. HP nabízí tuto službu, která v současnosti prochází procesem udělení patentu, jako první na světě a naplno využívá potenciálu platformy tzv. smartphone přístrojů. Potřebná aplikace pro webOS, Android a IOS 4 by měla být k dispozici v létě letošního roku.

    — Řízení procesů online podpory týkajících se řešení problémů, správy smluv a záruk, zadávání jednotlivých případů podpory a spojení s aktuálně dostupnými odborníky HP. Tyto procesy jsou spolu s dalšími službami podpory provázány s infrastrukturou HP call centra, díky čemuž zákazníci dosáhnou rychlejšího vyřešení svých problémů.

„HP naplno využilo svého silného tahu v oblasti inovací a nabízí zákazníkům nástroje, díky nimž mohou zásadně změnit, vylepšit či rozšířit svoje stávající návyky a očekávání v oblasti služeb technické podpory,“ řekl Rob Brothers, ředitel divize Hardware and Software Support Services ve společnosti IDC. „Nové možnosti centra podpory společnosti HP posunují služby on-line podpory na zcela novou úroveň a zvyšují laťku pro očekávání zákazníků.“

Dostupnost
Všechny uvedené funkce lze využívat bez dodatečných nákladů v rámci běžné záruky, služeb HP Care Pack a smluvních dohod. Některé funkce vyžadují specifické úrovně podpory. Centrum podpory HP obsahující zmíněná vylepšení bude celosvětově k dispozici během června. Více informací lze najít na webu www.hp.com/services/supportcenterintro.
Rozšířené možnosti centra podpory HP jsou jednou z klíčových komponent strategie Instant-On Enterprise, která ve světě nepřetržité konektivity umožňuje využívat technologie při veškeré spolupráci se zákazníky, zaměstnanci, partnery a občany.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Agilita a devops, přepracování a vyhoření

Pavel Houser , 12. červenec 2018 12:30
Pavel Houser

Michael Cote na The Register upozorňuje na častý problém: nové „agilní“ metody vývoje, všechny příst...

Více







RSS 

Zprávičky

Coca-Cola připojí 300.000 chladicích boxů v Evropě k internetu

ČTK , 22. červenec 2018 12:56

Smart chladicí boxy umožňují i interakci prostřednictvím mobilních aplikací....

Více 0 komentářů

Hackeři ukradli zdravotní záznamy 1,5 milionu Singapurců

ČTK , 20. červenec 2018 14:37

Cílem útoku bylo prý získat podrobné údaje o singapurském premiérovi a také o lécích, které užíval....

Více 0 komentářů

Ericsson je díky úsporám v mírném zisku

ČTK , 20. červenec 2018 11:36

Švédský podnik se v poslední době potýkal se slábnoucí poptávkou telekomunikačních operátorů....

Více 0 komentářů

Kalendář

04. 08.

09. 08.
Black Hat USA 2018
09. 08.

12. 08.
DEF CON 26
06. 09.

07. 09.
Humusoft Technical Computing Camp 2018

Starší zprávičky

Čip v občanském průkazu si zatím aktivovala třetina lidí

ČTK , 20. červenec 2018 08:00

Prostřednictvím Portálu občana lidé mají přístup např. k údajům o důchodu nebo si mohou pořídit výpi...

Více 0 komentářů

Red Hat Ansible Engine přináší další automatizaci cloudu

Pavel Houser , 19. červenec 2018 13:52

Nejnovější verze platformy Red Hat Ansible Engine 2.6 rozšiřuje automatizaci cloudů AWS, Google Clou...

Více 0 komentářů

Samsung chystá na příští rok telefon se sklopným displejem

ČTK , 19. červenec 2018 10:00

Displej půjde složit na polovinu jako peněženku. Ve složeném stavu je na přední straně přístroje men...

Více 0 komentářů

Internet Mall snížil ztrátu, tržby mu vzrostly na 7,2 miliardy Kč

ČTK , 18. červenec 2018 17:29

Internet Mall mj. investuje do distribučního centra v Jirnech u Prahy, které by mělo sloužit 7 střed...

Více 0 komentářů