• Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
ITBiz.cz
ITBiz.cz
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
Home Zprávičky

Cisco přidá umělou inteligenci do řešení kontaktních center

Pavel Houser
27. 9. 2019
| Zprávičky

V rámci konání 10. ročníku Cisco Contact Center Summitu představila společnost Cisco inovace ve svém portfoliu kontaktních center. Zároveň oznámila, že hodlá využít nedávných akvizic společností Accompany, Voicea a CloudCherry k vybudování kontaktních center, která budou schopna používat umělou inteligenci a strojové učení

Společnost Cisco ve svém řešení Webex Contact Center provedla inovace s cílem zlepšit operátorské a zákaznické zkušenosti a zjednodušit správu platformy Webex. Mezi tyto funkce patří:

• Integrace cloudového systému Webex Calling: Složitost přesměrování hovoru ke správnému operátorovi je stále velkou výzvou a integrace volání třetích stran je výzvou ještě větší. Kvalita hovorů často strádá, hovory se dokonce i přerušují, zatímco náklady obecně rostou. Integrace funkce Webex Calling s Webex Contact Center tento problém řeší přímo.

• Zvýšená škálovatelnost: Kontaktní centra potřebují flexibilní cloudová řešení, která lze bez námahy škálovat podle zákaznických požadavků. Webex Contact Center podporuje až 3 000 operátorů na klienta s neomezeným počtem klientů na systém. Umožňuje tak flexibilně škálovat obchodní požadavky a optimalizovat zdroje i celkový výkon.

• Vylepšené prostředí pro komunikaci: Při používání platformy Webex Teams jsou nyní k dispozici nové funkce pro efektivnější komunikaci mezi operátory a zákazníky. Mezi tyto funkce patří jednoduché vytváření chatovacích bublin, integrace s virtuálními robotickými asistenty zákazníka, okamžité přepnutí probíhajícího chatu na telefonní hovor nebo video chat a e-mailové funkce out of the box pro zákazníky, kteří užívají Gmail a Office365.

• Vylepšené uživatelské rozhraní pro operátory: 74 % vedoucích pracovníků kontaktního centra se domnívá, že operátorské zkušenosti mají zásadní dopad na zkušenosti zákaznické. Z tohoto důvodu přepracovala společnost Cisco desktop operátorů Webex Contact Center tak, aby vytvořila pozitivnější prostředí, které zvyšuje jejich produktivitu. 

• Jednoduchá ovladatelnost: Díky integraci do platformy Webex může být Webex Contact Center snadno spravováno prostřednictvím ovládacího centra platformy a také ze všech ostatních produktů Webex.
Rubriky: Podnikový softwareTechnologie

Související příspěvky

Robot v pražském centru SAP Services ročně naplánuje desítky tisíc pohovorů
Zprávičky

Letectvo USA odmítlo tvrzení, že v simulaci dron řízený AI zabil lidského pilota

2. 6. 2023
Články

Red Hat urychluje zavádění generativní AI v hybridním cloudu

2. 6. 2023
Germanen jako cesta k energeticky úsporné elektronice?
Články

Germanen jako cesta k energeticky úsporné elektronice?

1. 6. 2023
Zprávičky

EU a USA usilují o zavedení dobrovolných pravidel pro umělou inteligenci (aktualizováno)

31. 5. 2023

Zprávičky

Amazon jedná o levném či bezplatném volání v USA pro své předplatilete

ČTK
2. 6. 2023

Americká společnost Amazon jedná s telekomunikačními firmami o levném či bezplatném volání ve Spojených

Robot v pražském centru SAP Services ročně naplánuje desítky tisíc pohovorů

Letectvo USA odmítlo tvrzení, že v simulaci dron řízený AI zabil lidského pilota

ČTK
2. 6. 2023

Americký testovací pilot v květnu na vojenské konferenci pro letectví a vesmír řekl, že

Apple představil levný iPhone SE pro sítě 5G

Největší dodavatel Applu začne od dubna 2024 vyrábět iPhony v indické Karnátace

ČTK
2. 6. 2023

Největší dodavatel Applu začne od dubna 2024 vyrábět telefony iPhone v jihoindickém státě Karnátaka.

FSB tvrdí, že Apple spolupracuje s tajnými službami USA

ČTK
1. 6. 2023

Ruská tajná služba FSB tvrdí, že odhalila operaci americké rozvědky, která podle ní využila

CZ.NIC začal zveřejňovat seznam zablokovaných domén

Avast Threat Labs: hackeři útočí na fotbalové fanoušky přes bezplatné streamy zápasů

Pavel Houser
1. 6. 2023

Fanoušci, kteří se chystají 10. června sledovat finále Ligy mistrů UEFA, by si měli

Telly převede své internetové zákazníky pod Nordic Telecom

ČTK
31. 5. 2023

Televizní operátor Telly převede od srpna všechny své uživatele připojení k internetu do sítě

EU a USA usilují o zavedení dobrovolných pravidel pro umělou inteligenci (aktualizováno)

ČTK
31. 5. 2023

Evropská unie a Spojené státy usilují o zavedení dobrovolného souboru pravidel pro odvětví umělé

Tržní hodnota výrobce čipů Nvidia pokořila hranici bilionu dolarů

ČTK
30. 5. 2023

Americká společnost Nvidia se dnes stala prvním výrobcem čipů, jehož tržní hodnota překonala hranici

Tiskové zprávy

Mobilní bankovnictví a platby QR kódem získávají na popularitě

Vědci v ČR získali nejpokročilejší systém pro AI a dva nové clustery pro náročné technické výpočty

Rekordní výsledky Salesforce za první čtvrtletí fiskálního roku 2024: tržby i výnosy meziročně vzrostly o 11 %

Mezi finalisty největší ICT studentské soutěže Huawei jsou čím dál častěji ženy

MiR slaví 10. výročí a pokračuje v globálním růstu

Přepínáte v práci mezi aplikacemi? Ročně tak přijdete o měsíc pracovní doby, zjistil Slack

Zpráva dne

Březnový prodej – doživotní licence na Windows 10 za Goodoffer24 € 12 a Office za € 23!

Březnový prodej – doživotní licence na Windows 10 za Goodoffer24 € 12 a Office za € 23!

Redakce
3. 3. 2023

Ať už hledáte levnější cestu jak postavit nový počítač, nebo jen chcete upgradovat stárnoucí...

Komentujeme

Chvála černých skřínek

ChatGPT – pouhé rozhraní a komprese informací, praví autor sci-fi

Pavel Houser
11. 5. 2023

K hromadám diskusí o konverzačním programu ChatGPT snad stojí za to přidat jeden poměrně nezvyklý (a...

Odebírat newsletter

Zásady ochrany osobních údajů.

Zkontrolujte svoji doručenou poštu a potvrďte odběr.

Slovník

Internal link

Hoax

Microcell

Nejpopulárnější články

Nejmenší baterie na světě: 2D systém na čipu

Krystaly lithia mohou vylepšit baterie lithium–kov

Pavel Houser
25. 4. 2023

Evropu čeká pokles prodeje serverů

Redakce
4. 5. 2023

Jak nakupovat – nebo prodávat – data

Boom datové analytiky, odborníci ale firmám chybí

itbiz
27. 4. 2023

Dell rozšiřuje IT kapacity směrem na periferii

Dvě třetiny českých organizací se obávají o svou budoucnost

itbiz
30. 4. 2023

Plně flashové datové centrum: Poslední hřebíček do rakve klasických pevných disků

Plně flashové datové centrum: Poslední hřebíček do rakve klasických pevných disků

Patrick Smith
9. 5. 2023

Kategorie

  • Články
  • Komentujeme
  • Slovník
  • Tiskové zprávy
  • Zprávičky

Portál ITbiz.cz přináší informace z IT a byznysu již od roku 2006. Provozuje jej internetové vydavatelství Nitemedia. Hosting zajišťuje společnost Greenhousing.cz. Mezi další naše projekty patří například ABClinuxu.cz a Sciencemag.cz. Na stránce Redakce naleznete informace o redakci a možnostech inzerce.

Rubriky

Akce a události Byznys Cloud Ekomerce Hardware Internet Operační systémy Podnikový software Právo Rozhovory Science Security Technologie Telekomunikace Veřejná správa Vývoj a HTML Zpráva dne České IT

Píšeme jinde

RSS ScienceMag RSS

RSS AbcLinuxu RSS

  • Brave 1.52 s vertikálními kartami. Představeno Brave Search API
  • Red Hat nebude spravovat RPM balíčky pro LibreOffice
  • Počítačové hry zdarma: Tell Me Why a Midnight Ghost Hunt

Newsletter

Zásady ochrany osobních údajů.

Zkontrolujte svoji doručenou poštu a potvrďte odběr.

Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
  • Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události

© 2019 Vydává Nitemedia s.r.o. Hosting zajišťuje Greenhousing.cz.

Tento web používá cookies. Pokračováním dáváte souhlas s jejich používáním. Více na itbiz.cz/soukromi.