IFS lídrem v oblasti řízení služeb v terénu

Výsledky Gartner Magic Quadrant 2017.
IFS, která je celosvětovým specialistou na podnikové aplikace, byla označena za lídra ve výzkumu Magic Quadrant společnosti Gartner z roku 2017 zaměřeném na řízení služeb v terénu.
Ve zprávě společnosti Gartner byla společnost IFS uvedena jako lídr zásluhou své „schopnosti realizace“ a „úplnosti vize“. Na ose „schopnost realizace“ společnost IFS obsadila nejvyšší příčku.

„Řízení služeb v terénu je oblastí, které se ve společnosti IFS věnujeme s nadšením. Jsme přesvědčeni, že naše označení za lídra v tomto výzkumu Magic Quadrant již třetí rok po sobě a rovněž naše umístění na první příčce ve zprávě z roku 2017 díky naší schopnosti realizace dokládají, že naše tvrdá práce v oblasti vývoje produktů a 100% zaměření na naše odvětví se vyplácí,“ prohlásil Mark Brewer, globální oborový ředitel pro řízení služeb ve společnosti IFS. „Další posílení naší vedoucí pozice v oblasti FSM je důkazem, že jsme ve společnosti IFS odhodláni pomáhat našim zákazníkům zvyšovat ziskovost a diferenciaci jejich nabídky služeb a současně zlepšovat služby poskytované jejich zákazníkům. Společnost IFS bude i nadále investovat do své nabídky v oblasti FSM a rozvíjet ji, z čehož budou naši zákazníci profitovat.“

Společnost IFS uskutečnila v minulém roce několik klíčových iniciativ s cílem maximalizovat hodnotu naší nabídky v oblasti řízení služeb v terénu. Mezi tyto iniciativy patří:

Akvizice společností poskytujících služby, Field Service Management, mplsystems a WorkWave, které výrazně posílily nabídku služeb a kompetentnost v celosvětovém měřítku

Spuštění řešení Field Service Management s podporou IoT, IFS FSM 5.7, s inteligentními funkcemi pro řízení služeb v terénu a vylepšeným uživatelským prostředím.

Pokračování v rozvíjení nabídky řešení IFS FSM za účelem podpory našich klíčových procesů v rámci odvětví a zvýšených potřeb v oblasti mobility, od specifických vertikálních činností a pracovních postupů až po implementační šablony a školicí dokumentaci.
Investování do nových technologií zvyšujících produktivitu, efektivitu a návratnost investic našich zákazníků a zároveň zlepšujících jejich nabídku služeb.

Mezi zákazníky využívající řešení IFS Field Service Management patří také společnosti Auto Windscreens, Cubic Transportation Systems, Kyocera, Polygon, Eickhoff, Makino a Sartorius.
Ve svém výzkumu Magic Quadrant zaměřeném na řízení služeb v terénu, který byl publikován v září 2017, společnost Gartner odhaduje, že tržby ze softwaru pro FSM nabízeného jako balík aplikací dosáhly za období 12 měsíců končící v březnu 2017 hodnoty 2,07 miliardy dolarů (což je od roku 2016 nárůst přibližně o 21 %). Do této částky jsou zahrnuty také příjmy z údržby a servisu.

Podle zprávy společnosti Gartner „lídři prokazují převratnou vizi toho, jak může technologie pomoci profesionálům v oblasti služeb dosáhnout obchodních cílů. Lídři jsou schopni naplňovat svou vizi prostřednictvím produktů, služeb, ekosystémů a stabilních obchodních výsledků v podobě příjmů a zisků. Kromě toho mají také nové spolehlivé reference z mnoha geografických oblastí a průmyslových odvětví. Lídrům se podařilo úspěšně navázat spolupráci s významnými zákazníky v Severní Americe, regionu EMEA a Asii/Tichomoří napříč celou řadou průmyslových odvětví. Důkazem jsou úspěšně realizované projekty u více než 2 000 uživatelů. Tito uživatelé nyní mají nativní modul pro komplexní plánování škálovatelný pro tisíce techniků, výkonné a inovativní technologické nástroje pro řízení služeb (jako je např. podpora IoT, sociální spolupráce, strojové učení a chatboti); pokrytí v rámci všech šesti kategorií FSM – přímo nebo prostřednictvím certifikovaných partnerů; mnoho úspěšných integrací do různých záznamových systémů (zejména systémů ERP a CRM) od různých poskytovatelů; a různá nasazení ve víceklientských modelech nasazení. Ostatní poskytovatelé se poměřují s lídry a napodobují jejich strategie a taktiky. Lídři prokazují své tržní postavení podle počtu zákazníků a ovlivňují trendy na trhu v rámci všech kritérií, podle kterých jsou hodnoceni. Uživatelé softwaru nabízeného lídry vnímají, že oproti ostatním ve svém průmyslovém odvětví získávají konkurenční výhodu.“

Exit mobile version