ITbiz zve na bezplatný seminář o webové analytice

Pokud se zajímáte o webovou analytiku či o zvýšení efektivity webů obecně, nenechte si ujít setkání Web Analytics Wednesday, které se koná v Praze již příští týden. Vstup je zdarma. Cílem webové analytiky je optimalizovat fungování webu, pochopit chování zákazníka na stránkách, odstranit úzká hrdla a zvýšit celkovou obchodní výkonnost webu.

Web Analytics Wednesday je neformální setkání a podobné akce v západní Evropě probíhají již řadu let. V Praze pořádá setkání Web Analytics Wednesday 30. listopadu od 18 hodin v restauraci Austria na Smíchově společnost Optimics a tématem bude zákaznická analytika v online retailu. Akce je otevřená všem zájemcům o tuto tématiku a další pokračování jsou naplánována na příští rok.

Přednášky budou mít za cíl odpovědět na otázky ohledně loajality, konverze a retence. Půjde například o to, jak identifikovat a udržet nejlepší zákazníky, komu a kdy nabídnout slevu, jak opravdu správně vyhodnocovat přínos emailových kampaní, jaké informace lze využít pro predikci budoucího chování zákazníků a podobně. Přidanou hodnotou celého setkání je pak kromě přednášek i neformální diskuze s kolegy a odborníky z branže.

Jedním z přednášejících bude Radek Hrachovec, který pracoval mj. jako marketingový ředitel společnosti Baťa. Jeho prvním projektem byla příprava věrnostního programu Baťa klub, o který 12 let pečoval a rozvinul ho do všech zemí ve střední Evropě. K jeho největším úspěchům patří vybudování služby prodeje obuvi přes internet, znovuzavedení značky Botas a udržení značky Baťa jako nejrespektovanější v oblasti maloobchodu obuví. V současné době působí v několika firmách jako specialista na retenci zákazníků. Dále zde vystoupí také Jiří Brázda ze společnosti Optimics, který představí detailní postupy v rámci analýzy zákaznických dat a jejich napojení na segmentovaný email marketing.

Svoji případnou účast pak potvrďte na této adrese.

Exit mobile version