Dnešní doba s sebou přináší neustále narůstající požadavky na kvalitu poskytovaných služeb, ale i tlak na snižování nákladů. Proto společnosti na trhu kontaktních center hledají řešení, které dokáže zajistit vysokou kvalitu poskytovaných služeb, optimální využití zdrojů, zapojení nových komunikačních kanálů, snadnou integraci a zároveň nízké počáteční i provozní náklady a rychlé zahájení činnosti.
Cloudové řešení kontaktního centra AlgoCC, které je poskytováno formou služby, klade minimální nároky na počáteční investice, přenáší odpovědnost za provoz aplikací a technologií na dodavatele řešení a zajištuje smluvní vztah postavený na garanci provozních parametrů (SLA). Pro společnost odpadá starost o udržování systému v provozu a řešení případných technických nesnází. Společnost se tak může plně soustředit na vlastní podnikání a obchodní cíle.
- Uživatelsky přívětivé a pracovně efektivní prostředí pro operátory
- Možnost výběru klientem preferované metody komunikace (hlas, e-mail, SMS, webchat)
- Kompletní historie komunikace s vlastními klienty a přehled o jejich potřebách
- Nástroje pro reporting aktuálního i uplynulého provozu
- Kampaně pro možnost cíleného oslovování současných i potenciálních zákazníků
- Jednoduchá integrace s dalšími systémy, např. CRM, ERP, knowledge base apod.
- Možnost okamžitého rozšíření kontaktního centra
Více o řešení AlgoCC se dozvíte 21. října 2014, kdy pro vás společnost Algotech připravuje další z produktových brunchů s následujícím programem:
10.00 – 10.20 Proč jsme se tématu kontaktního centra v cloudu začali věnovat
10.20 – 11.40 Reálná ukázka: Agent, Supervisor, Management (s přestávkou na kávu)
11.40 – 12.30 Kampaně, Chat, BackOffice, Integrace a další
12.30 – 12.50 Případová studie
Možnost pokračování individuálními rozhovory
V případě Vašeho zájmu se prosím registrujte do 13. října 2014 na e-mail: registrace@algotech.cz.