Příjmy Twitteru se v roce 2014 dostanou na miliardu dolarů

Společnost eMarketer oznámila, že příjmy Twitteru z reklamy v tomto roce díky rychlému rozvoji mobilních zařízení údajně dosáhnou až miliardy dolarů.

Objem peněz získaných Twitterem z mobilní reklamy bude v tomto roce tvořit asi polovinu z celku, v roce 2015 pak má tvořit údajně více než 60 %. Příjmy Twitteru rostou především díky zvyšující se popularitě mobilních reklam Twitteru, jež byly představeny v březnu 2012. Akcie Twitteru nejsou obchodovatelné na burze a společnost proto své finanční výsledky nezveřejňuje, dostupné jsou pouze odhady od společností typu eMarketer. Twitter je se svými více než 200 miliony měsíčními aktivními uživateli jednou z nejpopulárnějších sociálních sítí na webu a očekává se, že na burzu vstoupí do dvou let.

S tím, jak čím dál více uživatelů přistupuje na web pomocí smartphonů se mobilní reklamy stávají pro společnosti jako Twitter, Facebook či Google čím dál lepším zdrojem zisků. Facebook v lednu oznámil, že jeho příjmy z mobilní reklamy se mezi třetím a čtvrtým čtvrtletím minulého roku více než zdvojnásobily. Předpověď společnosti eMarketer je založena na návštěvnosti Twitteru, rozhovorech s představiteli reklamních agentur, zadavateli online reklamy a dalších faktorech.

Exit mobile version