Salesforce představuje Einstein GPT, generativní umělou inteligenci pro CRM

Společnost Salesforce představila Einstein GPT. Má jít o první generativní technologii CRM s umělou inteligencí na světě, která poskytuje obsah v každé interakci v oblasti prodeje, služeb, marketingu, obchodu ale i IT.
Einstein GPT spojí vlastní modely umělé inteligence společnosti Salesforce s partnerskou technologií generativní AI a s daty v reálném čase ze Salesforce Data Cloud. Veškerá takto získaná zákaznická data se pak sjednotí do jednoho. Díky Einstein GPT budou moci zákazníci tato data propojit s pokročilými modely AI společnosti OpenAI. Krom toho si také budou moci zvolit vlastní externí model a zadávat pokyny v přirozeném jazyce přímo ve svém systémuCRM od Salesforce, který se bude průběžně přizpůsobovat měnícím se informacím a potřebám zákazníků v reálném čase.
Einstein GPT může například generovat personalizované e-maily pro prodejce, navrhnout specifické odpovědi pro pracovníky zákaznického servisu, aby rychleji odpovídali na dotazy zákazníků, vytvořit cílený obsah pro marketéry, aby zvýšili míru odezvy kampaní, a automaticky generovat kód pro vývojáře.
„Svět zažívá s nástupem technologií reálného času a generativní umělé inteligence jednu z nejhlubších technologických změn. Ta přichází v klíčovém okamžiku, kdy se každá společnost zaměřuje na inteligentnější, automatizovanější a personalizovanější spojení se svými zákazníky,“ řekl Marc Benioff, generální ředitel společnosti Salesforce. „Einstein GPT v kombinaci s naším datovým cloudem a integrací ve všech našich cloudech, stejně jako v Tableau, MuleSoft a Slack, je dalším způsobem, jak otevíráme dveře do budoucnosti AI pro všechny naše zákazníky. Při spuštění budeme také integrovat OpenAI,“ dodal.

Integrace s OpenAI: Salesforce kombinuje podnikovou technologii ChatGPT společnosti OpenAI s privátními modely umělé inteligence společnosti Salesforce.

Exit mobile version