margin-top: 125px; border: 1px solid gray; } -->

Automatizace obchodní procesů či podpora spolupráce, i o tom jsou dnešní CRM

Richard Jan Voigts , 24. listopad 2015 15:00 0 komentářů
Automatizace obchodní procesů či podpora spolupráce, i o tom jsou dnešní CRM

CRM od společnosti Microsoft má komplexní zásah, tvrdí Václav Urban, manažer divize podnikových řešení Microsoft Dynamics.

Jaký CRM dodáváte? Máte jej jako integrovaný modul ve svém ERP systému, nebo i jako samostatné řešení?

Společnost Microsoft nabízí v rámci rodiny produktů Dynamics samostatné řešení Dynamics CRM s nejucelenější nabídkou funkcionalit od marketingu přes prodej až po péči o zákazníky. Toto řešení je velmi snadné propojit s kterýmkoli běžným ERP systémem. Mimo toto řešení nabízíme jednodušší CRM modul přímo v produktech Dynamics NAV a Dynamics AX.

Na co zákazníci při výběru CRM slyší a jaké funkčnosti ve svém CRM nabízíte?

Každý zákazník má specifické požadavky, které reflektují způsob práce, případně firemní procesy a kulturu. Výhodou MS Dynamics CRM je flexibilita a schopnost přizpůsobení se jeho potřebám, pakliže vyžaduje od produktu více, než nabízí standardní funkčnost. Kromě standardních požadavků na mobilní řešení nebo propojitelnost s kancelářským balíkem Office, jež jsou součástí produktu, nabízí také Dynamics CRM možnost propojení s ERP systémy, případně dalšími systémy provozovanými ve firemním prostředí.

Máte alespoň částečně ošetřeno, aby CRM, který dodáváte, obchodníci neplnili „vatou“?

Záleží, co myslíme onou „vatou“. Pakliže se bavíme o způsobu kontroly zadávaných dat, tak samozřejmě produkt nabízí standardní kontrolní mechanismy a validaci dat, například kontrolu duplicit. Systém nabízí nástroje pro podporu obchodního procesu, kdy si každá společnost může nastavit a implementovat do systému své vlastní procesy. Systém následně validuje a provází uživatele procesem a automatizuje požadované činnosti. Většina implementací, které dělají naši partneři, zahrnuje metodické školení uživatelů.

Jaké jsou dnešní trendy v CRM a které z nich váš CRM systém naplňuje?

Dnešní zákazníci vyžadují primárně přístup k CRM, potažmo zákaznickým datům kdykoliv a odkudkoliv. Jinými slovy, trend mobility je dnes nejčastěji skloňovaným slovním spojením. Dynamics CRM tak nabízí uživateli jak standardní webový přístup, tak také mobilní aplikaci, která je dostupná napříč platformami (Android, iOS a Windows Phone), případně verzi pro tablety – opět napříč platformami.

Dynamics CRM zároveň nabízí takzvaný pohled „klient 360“, což je zjednodušeně řečeno úplný pohled na klientská data napříč jednotlivými oblastmi. Je tak schopen na kartě klienta zobrazit informace o aktuálně řešených příležitostech, uzavřených obchodech a objednávkách, ale je také schopen zobrazit si marketingové informace. Například kterých marketingových aktivit byl klient účasten, případně pokud poskytuje zákazníkovi podporu, tak zobrazit přehled řešených případů a řadu dalších informací.

K dalším trendům patří automatizace obchodní procesů, tzv. Salesforce Automation. Produkt Dynamics CRM tento trend reflektuje a umožňuje kromě nadefinování si obchodního procesu a byznys pravidel také automatizování pomocí workflow (řízení pracovních toků) a dialogů.

Mohli bychom takto pokračovat trendy, jako je spolupráce v týmech, sociální sítě a jejich vazba na CRM systémy, Cloud computing, business intelligence atd.

Chcete si přečíst více na téma výběr CRM? Klikněte zde.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Skutečně software pohltí svět?

Pavel Houser , 22. duben 2017 14:00
Pavel Houser

Výrok, podle něhož má software pojídat svět, jako první použil (zřejmě) Marc Andreessen v roce 2011 ...

Více





RSS 

Zprávičky

Turecko na internetu zablokovalo přístupu k Wikipedii

ČTK , 29. duben 2017 13:49

Turecko zablokovalo přístup k Wikipedii - volně přístupné encyklopedii na internetu. Podle zahraničn...

Více 0 komentářů

Čtvrtletní zisk Microsoftu dík cloudovým službám vzrostl o 28 pct

ČTK , 29. duben 2017 10:00

Čistý zisk amerického softwarového gigantu Microsoft ve třetím čtvrtletí finančního roku meziročně s...

Více 0 komentářů

Čtvrtletní zisk a tržby majitele Googlu výrazně vzrostly

ČTK , 28. duben 2017 15:00

Čistý zisk americké společnosti Alphabet, která je majitelem internetového gigantu Google, v prvním ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Bývalí manažeři Olympusu mají zaplatit miliardy za účetní podvod

ČTK , 28. duben 2017 14:00

Skupina bývalých vedoucích pracovníků japonské společnosti Olympus musí firmě zaplatit odškodné 58,8...

Více 0 komentářů

Soud v Ostravě poslal počítačového hackera na 6,5 roku do vězení

ČTK , 28. duben 2017 10:30

Na 6,5 let poslal dnes Krajský soud v Ostravě do vězení počítačového hackera Lumíra Heriče. Podle ro...

Více 0 komentářů

Digitální transformace a IoT mění české výrobní společnosti

Pavel Houser , 28. duben 2017 09:00

Často více než 10 let staré ERP systémy nebývají s novými technologiemi kompatibilní....

Více 0 komentářů

Jihokorejští výrobci elektroniky Samsung a LG prudce zvýšili zisk

ČTK , 28. duben 2017 07:00

Jihokorejští výrobci elektroniky Samsung Electronics a LG Electronics v letošním prvním čtvrtletí vý...

Více 0 komentářů