margin-top: 125px; border: 1px solid gray; } -->

Automatizace obchodní procesů či podpora spolupráce, i o tom jsou dnešní CRM

Richard Jan Voigts , 24. listopad 2015 15:00 0 komentářů
Automatizace obchodní procesů či podpora spolupráce, i o tom jsou dnešní CRM

CRM od společnosti Microsoft má komplexní zásah, tvrdí Václav Urban, manažer divize podnikových řešení Microsoft Dynamics.

Jaký CRM dodáváte? Máte jej jako integrovaný modul ve svém ERP systému, nebo i jako samostatné řešení?

Společnost Microsoft nabízí v rámci rodiny produktů Dynamics samostatné řešení Dynamics CRM s nejucelenější nabídkou funkcionalit od marketingu přes prodej až po péči o zákazníky. Toto řešení je velmi snadné propojit s kterýmkoli běžným ERP systémem. Mimo toto řešení nabízíme jednodušší CRM modul přímo v produktech Dynamics NAV a Dynamics AX.

Na co zákazníci při výběru CRM slyší a jaké funkčnosti ve svém CRM nabízíte?

Každý zákazník má specifické požadavky, které reflektují způsob práce, případně firemní procesy a kulturu. Výhodou MS Dynamics CRM je flexibilita a schopnost přizpůsobení se jeho potřebám, pakliže vyžaduje od produktu více, než nabízí standardní funkčnost. Kromě standardních požadavků na mobilní řešení nebo propojitelnost s kancelářským balíkem Office, jež jsou součástí produktu, nabízí také Dynamics CRM možnost propojení s ERP systémy, případně dalšími systémy provozovanými ve firemním prostředí.

Máte alespoň částečně ošetřeno, aby CRM, který dodáváte, obchodníci neplnili „vatou“?

Záleží, co myslíme onou „vatou“. Pakliže se bavíme o způsobu kontroly zadávaných dat, tak samozřejmě produkt nabízí standardní kontrolní mechanismy a validaci dat, například kontrolu duplicit. Systém nabízí nástroje pro podporu obchodního procesu, kdy si každá společnost může nastavit a implementovat do systému své vlastní procesy. Systém následně validuje a provází uživatele procesem a automatizuje požadované činnosti. Většina implementací, které dělají naši partneři, zahrnuje metodické školení uživatelů.

Jaké jsou dnešní trendy v CRM a které z nich váš CRM systém naplňuje?

Dnešní zákazníci vyžadují primárně přístup k CRM, potažmo zákaznickým datům kdykoliv a odkudkoliv. Jinými slovy, trend mobility je dnes nejčastěji skloňovaným slovním spojením. Dynamics CRM tak nabízí uživateli jak standardní webový přístup, tak také mobilní aplikaci, která je dostupná napříč platformami (Android, iOS a Windows Phone), případně verzi pro tablety – opět napříč platformami.

Dynamics CRM zároveň nabízí takzvaný pohled „klient 360“, což je zjednodušeně řečeno úplný pohled na klientská data napříč jednotlivými oblastmi. Je tak schopen na kartě klienta zobrazit informace o aktuálně řešených příležitostech, uzavřených obchodech a objednávkách, ale je také schopen zobrazit si marketingové informace. Například kterých marketingových aktivit byl klient účasten, případně pokud poskytuje zákazníkovi podporu, tak zobrazit přehled řešených případů a řadu dalších informací.

K dalším trendům patří automatizace obchodní procesů, tzv. Salesforce Automation. Produkt Dynamics CRM tento trend reflektuje a umožňuje kromě nadefinování si obchodního procesu a byznys pravidel také automatizování pomocí workflow (řízení pracovních toků) a dialogů.

Mohli bychom takto pokračovat trendy, jako je spolupráce v týmech, sociální sítě a jejich vazba na CRM systémy, Cloud computing, business intelligence atd.

Chcete si přečíst více na téma výběr CRM? Klikněte zde.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

V datových centrech už nejde o Windows?

Pavel Houser , 22. březen 2017 12:47
Pavel Houser

Trevor Pott si na The Register pokládá otázku o budoucnosti serverových Windows na platformě ARM. ...

Více






Kalendář

25. 03. INSPO 2017
31. 03. CRA IoT Hackathon
04. 04. Affiliate konference
RSS 

Zprávičky

Čínská ZTE přiznala nelegální zasílání zboží z USA do Íránu

ČTK , 25. březen 2017 09:00

Čínský výrobce telekomunikačního zařízení ZTE Corp. přiznal před soudem v Texasu vinu, že nelegálně ...

Více 0 komentářů

Bosch a IBM začaly spolupracovat na IoT pro průmysl

Pavel Houser , 24. březen 2017 13:08

Výrobci aut mohou nyní plánovat a organizovat aktualizaci softwaru u milionů vozů....

Více 0 komentářů

Apple čeká na Novém Zélandu vyšetřování kvůli daním

ČTK , 24. březen 2017 13:00

Americkou společnost Apple čeká na Novém Zélandu vyšetřování, navzdory miliardovému obratu tam totiž...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Huawei a SUSE spolupracují na platformě pro kritické úlohy

Pavel Houser , 24. březen 2017 11:42

SUSE Linux Enterprise Server jako preferovaný standardní OS pro KunLu umožňuje výměnu procesorů a pa...

Více 0 komentářů

Novela zavádí lepší užití informačních systémů veřejné správy

ČTK , 24. březen 2017 08:00

Zákon má mj. zabránit duplicitě informačních systémů a plýtvání penězi při jejich nákupu....

Více 0 komentářů

Workplace Hub pro optimalizaci systémů i procesů

Pavel Houser , 23. březen 2017 16:09

Konica Minolta v partnerství se společnostmi Microsoft, HPE, Sophos, Canonical a BrainTribe přichází...

Více 0 komentářů

Jen necelá polovina firem pravidelně zkoumá data o zákaznících

ITBiz.cz , 23. březen 2017 14:30

Podle studie společnosti Oracle pouze 44 % firem pravidelně zkoumá data o svých zákaznících s cílem ...

Více 0 komentářů