Automatizace obchodní procesů či podpora spolupráce, i o tom jsou dnešní CRM

Richard Jan Voigts , 24. listopad 2015 15:00 0 komentářů
Automatizace obchodní procesů či podpora spolupráce, i o tom jsou dnešní CRM

CRM od společnosti Microsoft má komplexní zásah, tvrdí Václav Urban, manažer divize podnikových řešení Microsoft Dynamics.

Jaký CRM dodáváte? Máte jej jako integrovaný modul ve svém ERP systému, nebo i jako samostatné řešení?

Společnost Microsoft nabízí v rámci rodiny produktů Dynamics samostatné řešení Dynamics CRM s nejucelenější nabídkou funkcionalit od marketingu přes prodej až po péči o zákazníky. Toto řešení je velmi snadné propojit s kterýmkoli běžným ERP systémem. Mimo toto řešení nabízíme jednodušší CRM modul přímo v produktech Dynamics NAV a Dynamics AX.

Na co zákazníci při výběru CRM slyší a jaké funkčnosti ve svém CRM nabízíte?

Každý zákazník má specifické požadavky, které reflektují způsob práce, případně firemní procesy a kulturu. Výhodou MS Dynamics CRM je flexibilita a schopnost přizpůsobení se jeho potřebám, pakliže vyžaduje od produktu více, než nabízí standardní funkčnost. Kromě standardních požadavků na mobilní řešení nebo propojitelnost s kancelářským balíkem Office, jež jsou součástí produktu, nabízí také Dynamics CRM možnost propojení s ERP systémy, případně dalšími systémy provozovanými ve firemním prostředí.

Máte alespoň částečně ošetřeno, aby CRM, který dodáváte, obchodníci neplnili „vatou“?

Záleží, co myslíme onou „vatou“. Pakliže se bavíme o způsobu kontroly zadávaných dat, tak samozřejmě produkt nabízí standardní kontrolní mechanismy a validaci dat, například kontrolu duplicit. Systém nabízí nástroje pro podporu obchodního procesu, kdy si každá společnost může nastavit a implementovat do systému své vlastní procesy. Systém následně validuje a provází uživatele procesem a automatizuje požadované činnosti. Většina implementací, které dělají naši partneři, zahrnuje metodické školení uživatelů.

Jaké jsou dnešní trendy v CRM a které z nich váš CRM systém naplňuje?

Dnešní zákazníci vyžadují primárně přístup k CRM, potažmo zákaznickým datům kdykoliv a odkudkoliv. Jinými slovy, trend mobility je dnes nejčastěji skloňovaným slovním spojením. Dynamics CRM tak nabízí uživateli jak standardní webový přístup, tak také mobilní aplikaci, která je dostupná napříč platformami (Android, iOS a Windows Phone), případně verzi pro tablety – opět napříč platformami.

Dynamics CRM zároveň nabízí takzvaný pohled „klient 360“, což je zjednodušeně řečeno úplný pohled na klientská data napříč jednotlivými oblastmi. Je tak schopen na kartě klienta zobrazit informace o aktuálně řešených příležitostech, uzavřených obchodech a objednávkách, ale je také schopen zobrazit si marketingové informace. Například kterých marketingových aktivit byl klient účasten, případně pokud poskytuje zákazníkovi podporu, tak zobrazit přehled řešených případů a řadu dalších informací.

K dalším trendům patří automatizace obchodní procesů, tzv. Salesforce Automation. Produkt Dynamics CRM tento trend reflektuje a umožňuje kromě nadefinování si obchodního procesu a byznys pravidel také automatizování pomocí workflow (řízení pracovních toků) a dialogů.

Mohli bychom takto pokračovat trendy, jako je spolupráce v týmech, sociální sítě a jejich vazba na CRM systémy, Cloud computing, business intelligence atd.

Chcete si přečíst více na téma výběr CRM? Klikněte zde.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Intel Inside aneb všichni jsme načipováni

Petr Zavoral , 10. prosinec 2017 18:20
Petr Zavoral

V Havlově hře Audience přesvědčuje Sládek Ferdinanda Vaňka, aby donášel sám na sebe. Z pohledu letoš...

Více







Kalendář

09. 01.

13. 01.
CES 2018
18. 01.

19. 01.
itSMF 2018
29. 01.

30. 01.
G2BTechEd

RSS 

Zprávičky

O2 v dalších dvou letech vykoupí až 1,25 % vlastních akcií

ČTK , 14. prosinec 2017 10:00

Cílem nového programu je optimalizace kapitálové struktury, uvedla firma....

Více 0 komentářů

10 spotřebitelských trendů pro rok 2018

Pavel Houser , 14. prosinec 2017 09:00

Sluchátka budeme nosit 24 hodin denně, i během spánku. Umělá inteligence bude vytvářet reklamy. Koli...

Více 0 komentářů

Apple poskytne investici 390 milionů USD firmě Finisar

ČTK , 14. prosinec 2017 08:00

Výrobce optických komponentů Finisar získá investici 390 milionů dolarů od firmy Apple....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Facebook se chystá danit příjmy z reklamy v jednotlivých zemích

ČTK , 14. prosinec 2017 08:00

Změna se má uskutečnit do poloviny roku 2019 a týkat se bude zhruba 30 zemí, kde má firma kanceláře....

Více 0 komentářů

EP zamítl možnost přeshraničního vysílání on-line televizí

ČTK , 13. prosinec 2017 10:00

Komise navrhovala, aby u on-line televizního vysílání musel provozovatel řešit autorská práva pouze ...

Více 2 komentářů

Dvě americké firmy usilují o povolení bitcoinových ETF fondů

ČTK , 13. prosinec 2017 09:00

Fondy ETF se kupují a prodávají na klasické burze stejně jako akcie....

Více 0 komentářů

Firmy v Česku přišly kvůli podvodným e-mailům o miliony

ČTK , 13. prosinec 2017 08:00

Firmy v Česku čelí novému typu podvodu, účetní dostávají falešné e-maily od ředitelů s požadavkem na...

Více 4 komentářů