margin-top: 125px; border: 1px solid gray; } -->

Automatizace obchodní procesů či podpora spolupráce, i o tom jsou dnešní CRM

Richard Jan Voigts , 24. listopad 2015 15:00 0 komentářů
Automatizace obchodní procesů či podpora spolupráce, i o tom jsou dnešní CRM

CRM od společnosti Microsoft má komplexní zásah, tvrdí Václav Urban, manažer divize podnikových řešení Microsoft Dynamics.

Jaký CRM dodáváte? Máte jej jako integrovaný modul ve svém ERP systému, nebo i jako samostatné řešení?

Společnost Microsoft nabízí v rámci rodiny produktů Dynamics samostatné řešení Dynamics CRM s nejucelenější nabídkou funkcionalit od marketingu přes prodej až po péči o zákazníky. Toto řešení je velmi snadné propojit s kterýmkoli běžným ERP systémem. Mimo toto řešení nabízíme jednodušší CRM modul přímo v produktech Dynamics NAV a Dynamics AX.

Na co zákazníci při výběru CRM slyší a jaké funkčnosti ve svém CRM nabízíte?

Každý zákazník má specifické požadavky, které reflektují způsob práce, případně firemní procesy a kulturu. Výhodou MS Dynamics CRM je flexibilita a schopnost přizpůsobení se jeho potřebám, pakliže vyžaduje od produktu více, než nabízí standardní funkčnost. Kromě standardních požadavků na mobilní řešení nebo propojitelnost s kancelářským balíkem Office, jež jsou součástí produktu, nabízí také Dynamics CRM možnost propojení s ERP systémy, případně dalšími systémy provozovanými ve firemním prostředí.

Máte alespoň částečně ošetřeno, aby CRM, který dodáváte, obchodníci neplnili „vatou“?

Záleží, co myslíme onou „vatou“. Pakliže se bavíme o způsobu kontroly zadávaných dat, tak samozřejmě produkt nabízí standardní kontrolní mechanismy a validaci dat, například kontrolu duplicit. Systém nabízí nástroje pro podporu obchodního procesu, kdy si každá společnost může nastavit a implementovat do systému své vlastní procesy. Systém následně validuje a provází uživatele procesem a automatizuje požadované činnosti. Většina implementací, které dělají naši partneři, zahrnuje metodické školení uživatelů.

Jaké jsou dnešní trendy v CRM a které z nich váš CRM systém naplňuje?

Dnešní zákazníci vyžadují primárně přístup k CRM, potažmo zákaznickým datům kdykoliv a odkudkoliv. Jinými slovy, trend mobility je dnes nejčastěji skloňovaným slovním spojením. Dynamics CRM tak nabízí uživateli jak standardní webový přístup, tak také mobilní aplikaci, která je dostupná napříč platformami (Android, iOS a Windows Phone), případně verzi pro tablety – opět napříč platformami.

Dynamics CRM zároveň nabízí takzvaný pohled „klient 360“, což je zjednodušeně řečeno úplný pohled na klientská data napříč jednotlivými oblastmi. Je tak schopen na kartě klienta zobrazit informace o aktuálně řešených příležitostech, uzavřených obchodech a objednávkách, ale je také schopen zobrazit si marketingové informace. Například kterých marketingových aktivit byl klient účasten, případně pokud poskytuje zákazníkovi podporu, tak zobrazit přehled řešených případů a řadu dalších informací.

K dalším trendům patří automatizace obchodní procesů, tzv. Salesforce Automation. Produkt Dynamics CRM tento trend reflektuje a umožňuje kromě nadefinování si obchodního procesu a byznys pravidel také automatizování pomocí workflow (řízení pracovních toků) a dialogů.

Mohli bychom takto pokračovat trendy, jako je spolupráce v týmech, sociální sítě a jejich vazba na CRM systémy, Cloud computing, business intelligence atd.

Chcete si přečíst více na téma výběr CRM? Klikněte zde.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Kradená auta: Další úkol pro bezpečnostní kamery

Pavel Houser , 16. srpen 2017 06:30
Pavel Houser

Bezpečnostní kamery, které hledají ukradená vozidla nebo mají za úkol vozidlo jednoznačně identifiko...

Více






Kalendář

24. 08. Webinář Synology - DSM 6.1 - Virtual Machine Manager
27. 08.

31. 08.
VMworld 2017
01. 09.

06. 09.
IFA 2017
RSS 

Zprávičky

Apple opouští myšlenku výroby samořízeného vozu

ČTK , 23. srpen 2017 10:54

Do projektu Titan, který odstartoval v roce 2014, šel Apple se svým standardním nasazením. Projekt s...

Více 0 komentářů

Podíl sociálních sítí na on-line reklamě vzroste na pětinu

ČTK , 23. srpen 2017 09:00

Největší rozpočty mají každoročně technologické firmy, automobilové společnosti, obchodní řetězce, o...

Více 0 komentářů

Seznam chce za 3 roky prodávat polovinu reklamy na aukcích

ČTK , 23. srpen 2017 08:00

Mobily již nyní zprostředkovávají až 40 % přístupů na služby Seznamu....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Útočníci si oblíbili sadu exploitů Lost in Translation

Pavel Houser , 22. srpen 2017 10:21

Studie mapuje vývoj malwaru v České republice a ve světě ve druhém čtvrtletí. ...

Více 0 komentářů

České Radiokomunikace nabízejí i privátní cloud

Pavel Houser , 22. srpen 2017 08:00

Řešení je podle CRA vhodné pro provoz citlivých, náročných a exponovaných aplikací a ukládání citliv...

Více 0 komentářů

LG V30 bude mít displej OLED FullVision

Pavel Houser , 21. srpen 2017 11:42

P-OLED vzniká umísťováním pixelů na plastový substrát, který je mnohem pevnější než skleněná základn...

Více 0 komentářů

Jak funguje byznys na tuzemském YouTube

ČTK , 21. srpen 2017 09:47

Zájem Čechů o sledování videí na YouTube vzrostl letos meziročně o 35 procent. Poptávka se přesouvá ...

Více 0 komentářů