Dlouho poptávané řešení pro kompletní management IT v nabídce COMGUARDU

11. září 2015 16:30 0 komentářů

COMGUARD, VAD distributor bezpečnostních ICT & síťových řešení, oznámil uzavření distributorské smlouvy s firmou ManageEngine, která je předním dodavatelem jednoduše použitelného softwaru pro správu a řízení IT.

Široké portfolio produktů zahrnuje cenově dostupná řešení pro správu a řízení výkonu sítě, IT help desk, řízení výkonnosti aplikací, správu desktopových a mobilních zařízení, vyhodnocování logů z firewallů, pokročilý log management, identity a password management zahrnující i správu hesel pro privilegované uživatele, reporting a auditing pro Sharepoint, Exchange servery a Active Directory, zde včetně Backup a recovery.

K hlavním produktům zařazeným do nabídky společnosti COMGUARD patří zejména ITIL kompatibilní help desk software ServiceDesk Plus, určený organizacím všech velikostí. Díky propracované řadě ITSM (Information Technology Service Management) funkcí umožňuje oddělením podpory poskytovat prvotřídní služby koncovým uživatelům při nižších nákladech. S tím jde ruku v ruce jednoduchost použití, redukce složitosti souvisejících procesů i spokojenost klientů. Řešení v současné době využívá více než 100 000 organizací různých velikostí ve 186 zemích světa.

K hlavním funkcím ServiceDesk Plus patří:

  • ITIL Incident Management - Tato funkce pokrývá identifikaci incidentu a jeho logování. Incidentem se může stát jakékoli pochybení či narušení IT služby nebo konfigurace zařízení či systému a může být vytvořen přes Event Management, webové rozhraní, telefonát uživatele nebo email.
  • ITIL Problem Management - Hlavním smyslem správy problémů je analýza původní příčiny všech opakujících se incidentů a minimalizace dopadu problému na organizaci.
  • Change Management - Důvodem využívání změnového řízení je zajištění požadavku na dokončení změny s minimálním rizikem či negativním dopadem na ostatní procesy.
  • Service Catalog - V rámci ServiceDesk Plus katalogu služeb je možné vytvořit ukázkové služby pro klienty, a to pro každý produkt či službu, na jednom místě. Díky jednoduché navigaci umožňuje rovněž propagovat nabídku zákazníkům tak, aby ji využívali samostatně podle svých potřeb.
  • Asset Management - ServiceDesk Plus má integrováno řešení pro řízení aktiv v rámci helpdesku, který udržuje přesný inventář hardwaru a softwaru v rámci organizace. Automaticky skenuje a aktualizuje veškerá aktiva s IP adresou nacházející se v dané síti.
  • ITIL Configuration Management Database (CMDB) - Tato funkce představuje centrální úložiště konfiguračních dat (Configuration Items) obsahující relevantní informace o všech důležitých prvcích či pro organizaci kritických IT konfiguračních datech/záznamech a jejich vzájemných vazbách.
  • Řízení nákupu - Organizace všech velikostí potřebují mít přehled o svých nákupech (co, za kolik, od koho, …). Díky tomu je možné šetřit náklady, eliminovat duplicitní nákupy a vynucovat závazné postupy.
  • Správa smluv - Jednou ze zásadních aktivit Asset Managementu je monitorování smluv, které mohou mít mnoho podob dle jejich účelu (podpora, údržba, pronájem, atd.).
  • Projektové řízení - Velkou výhodou je jeho integrace v rámci helpdesku spolu s funkcemi řízení incidentů, změn, problémů a CMDB, což zjednodušuje řízení IT projektů v organizaci. Podporuje spolupráci v týmu a zapojení expertů. Přiřazuje role a jejich přístupová práva, rozděluje projekt na etapy (milníky) a jednotlivé úkoly, kontroluje stav jejich plnění v rámci barevných gantových diagramů, monitoruje na jednom místě všechny projekty, milníky a úkoly, efektivně řídí časové a další zdroje.
  • Reporting - ServiceDesk Plus poskytuje všechny z helpdesku potřebné reporty.

COMGUARD nabízí i další produkty společnosti ManageEngine, mezi nimi například Password Management, který je vhodným nástrojem i pro administraci hesel a Active Directory Self Service Password Reset Management, produkt, který zákazníci COMGUARDU často poptávají.

Pro spolupráci s ManageEngine jsme se rozhodli především kvůli produktu ServiceDesk Plus, který je jejich vlajkovou lodí. Sami jsme tento produkt otestovali a používáme ho přímo v provozu jako help desk pro naše týmy předprodejní i poprodejní podpory“, uvedl Jan Dymáček, ředitel společnosti COMGUARD.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Chatbot mluví za mrtvého – od nápadu k realizaci

Pavel Houser , 30. listopad 2016 13:00
Pavel Houser

Na webu The Verge popsala Casey Newton příběh dvou přátel (Eugenia Kuyda a Roman Mazurenko). Peripet...

Více





Kalendář


RSS 

Zprávičky

Telefony Nokia se příští rok vrátí na trh

ČTK , 02. prosinec 2016 10:30

Chytré telefony se značkou Nokia se objeví zpátky na trhu v příštím roce. Finská společnost Nokia dn...

Více 2 komentářů

CETIN nabídne příští rok operátorům připojení až 250 Mbit/s

ČTK , 01. prosinec 2016 17:00

Společnost Česká telekomunikační infrastruktura (CETIN) zvýší od května příštího roku rychlost inter...

Více 0 komentářů

Akcie Samsungu stouply na nový rekord

ČTK , 01. prosinec 2016 12:00

Akcie jihokorejské společnosti Samsung Electronics dnes stouply o více než čtyři procenta na nový re...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

FBI bude moci s povolením soudu pronikat do jakýchkoli počítačů

ČTK , 01. prosinec 2016 10:30

V americkém Senátu dnes selhal poslední pokus o zablokování rozšířených policejních pravomocí, které...

Více 2 komentářů

Gartner:Prodej tabletů v ČR letos klesne o osm procent na 1,1 mil

ČTK , 30. listopad 2016 14:00

Zájem o tablety letos dále klesá. Prodej tabletů a hybridních notebooků na českém trhu se letos sníž...

Více 0 komentářů

Grafen opracovaný laserem

Pavel Houser , 30. listopad 2016 11:00

Na Iowa State University přišli s další metodou pro tištění grafenových součástek. V tomto případě j...

Více 0 komentářů

GFI Software přichází s beta verzí pokročilé cloudové ochrany e-mailu

Petr Velecký , 29. listopad 2016 18:00

Beta verzi své nejnovější cloudové platformy pro zajištění bezpečnosti a kontinuity provozu podnikov...

Více 0 komentářů