Dnešní doba i situace v mnoha firmách klade před management i běžné uživatele mnoho úkolů, které je velmi těžké splnit, jelikož se často vzájemně kříží. Jde zejména o tlak na snižování nákladů na provoz IT a oproti tomu zvyšující se nároky na mobilitu jednotlivých uživatelů.
Ideálním scénářem je dnes pro mnoho komerčních firem maximum zaměstnanců v terénu, bez nutnosti návštěv kanceláře pro zadávání či získávání dat a současně bez růstového trendu nákladů, které je potřeba vynaložit do IT. Odpovědí a řešením těchto úkolů a otázek je využívání aplikací a řešení v cloudu.
Komplexnost nabídky v Algocloud
Naše komplexní řešení Algocloud představuje unikátní cestu k dosažení plné mobility a snížení nákladů pro oblasti podnikových systémů, a to jak ERP, CRM, BI, tak pro oblast telefonie a multimediálních kontaktních center.
Nedílnou součástí nabídky jsou i podpůrné prostředky ve formě AlgoIaaS, které uzavírají nabídku doplňkovými systémy k plnému uspokojení potřeb jednotlivých zákazníků. Naší výhodou je ucelená nabídka systémů s jejich integrací ve spojení se zkušenými konzultanty jak na jednotlivé systémy, tak na oborová řešení v rámci integrací, to vše pevně stojící na základech nově vybudovaného Centra sdílených služeb splňujícího nejpřísnější technologické i bezpečnostní standardy.
Alfou a omegou kvality nabízených služeb je jejich dostupnost a bezpečnost. V prostředí Algocloudu je toto zajištěno následujícími prostředky.
Dostupnost
- Plně redundantní konektivita centra, a to jak technologicky, tak použitím více poskytovatelů služeb
- Nezávislé cesty přívodu elektrické energie
- Propracovaný systém záložního napájení založený na N+1 UPS architektuře, stacionárním diesel agregátu a možnosti připojení mobilního záložního zdroje pro případ velmi dlouhých výpadků napájení. Bez jakéhokoliv zásahu je centrum plně energeticky samostatné po dobu 12 hodin v plném zatížení.
- Moderní systém chlazení s možností dochlazovaní z okolního prostředí v případě vhodných klimatických podmínek.
- Všechny systémy centra jsou plně monitorovány a centrálně řízeny k dosažení nejvyššího stupně efektivnosti a dostupnosti.
- Centrum je přizpůsobeno pro přístup k aplikacím či systémům mnoha způsoby od webového přístupu až po dedikované linky k významným zákazníkům.
- Díky redundanci na úrovni hardware jsme schopni garantovat dostupnost až se SLA 99,999% u většiny aplikací.
Bezpečnost
Řešení bezpečnosti v Algocloudu rozdělujeme na tři úrovně, a to na fyzickou, elektronickou a procesní složené z:
- Moderních sítových zařízení včetně firewallů a doplňkové IPS, antispamové, antivirové ochrany
- Schopnosti kontrolovat pohyb předem definovaných citlivých informací
- Systémů kontroly pohybu osob vně i uvnitř centra včetně zabezpečení proti průniku neautorizované osoby do datového sálu (například za pomoci autorizované osoby)
- Systémů detekce a zhášení požáru bez použití vody s plně automatickým provozem.
- Systému procesů a procedur omezujících možnost jednotlivých pracovníků centra k individuálním prohřeškům či útokům na data zákazníků. Klademe velký důraz na eliminaci vnitřních hrozeb plynoucích z nedůslednosti či nesystémovosti práce jednotlivců.
Kvalita špičkových služeb za rozumné ceny
Výše zmíněné vybavení zaručuje vysokou kvalitu služby za cenu měsíčních poplatků bez nutnosti nákladných investic do vlastní infrastruktury. Systémy v Algocloudu vychází v obvyklém 3 i 5 letém cyklu levněji než systémy umístěné přímo u zákazníka, a to dokonce v řádu desítek procent. Dlužno říci, že je zde jakýsi zlomový bod počtu uživatelů, kde se finanční výhodnost vyrovnává. Nikdy však v cloudu nepřijdete o výhodu absolutní mobility a výhody vždy nejmodernějších systémů bez nutnosti finančních či lidských nákladů na upgrade, které vždy velmi nepříznivě vstupují do rozpočtů IT oddělení. S využitím Algocloud služeb je velmi snadné plánovat náklady na provoz systému, a to i s vlivem často se měnícího počtu uživatelů v čase.
Veškeré aplikace jsou u nás dostupné přes jednotný přístupový portál, který poskytuje i platformu pro komunikaci se zákazníky či případné hlášení událostí. Jelikož nám velmi záleží na lidském rozměru služby, je možné požadavky či události hlásit telefonicky prostřednictvím našeho vyškoleného IT ServiceDesku, kde je možné též žádat osobní konzultace k jednotlivým systémům.
Více informací o produktech a službách na www.algocloud.cz.
Vstupte do Cloudu, umožněte vašim aplikacím volně dýchat 🙂