Yeseter se Salesforce míří na byznys realitních kanceláří

Kamil Pittner , 16. říjen 2014 08:58 0 komentářů
Yeseter se Salesforce míří na byznys realitních kanceláří

Na rozvoj podnikání realitních agentů a kanceláří se s cloudovým řešením Salesforce zaměřuje společnost Yeseter, klíčový partner Salesforce pro Českou republiku.

„Mark Benioff se původně s cloudovým řešením Salesforce inspiroval u Amazon, jeho jednoduchým používáním,“ popsal Ondřej Seifert, obchodní ředitel Salesforce pro ČR a SR. Zatímco před pár desítkami let bylo ve světě řádově tisíce počítačů, především mainframů, dnes je to přes 50 miliard spojených „věcí“ – a za každou z nich je zákazníků, jde tedy vlastně o internet zákazníků. „S řešením Salesforce dostávají firmy způsob, jak toho využít pro lepší pozici na trhu a lepší výsledky, více prodávat, analyzovat obchodní tým a jeho výkon,“ přibližuje Seifert. Přispívá k tomu i více než 2 500 aplikací v aplikačním obchodě Salesforce, které vytváří partneři a je možné s jejich pomocí snadno rozšířit možnosti řešení podobně jednoduše, jako je to s aplikace u mobilních telefonů

„Český realitní trh se vyznačuje vysokou mírou liberalizace, ostrým konkurenčním bojem a nízkou důvěrou spotřebitelů,“ přibližuje Petr Zavoral, ředitel společnosti Yeseter. Mezi další aspekty patří absence IT oddělení, práce mimo kancelář, značná práce s dokumenty a obsáhlá komunikace s mnoha stranami. Inovace obecně, i do realitního byznysu přitom dnes přicházejí ve dvou směrech – prvním je cloud computing a druhým sociální business model. Firmy by se měly zaměřit na to, aby byly co nejvíce řízené zákazníkem a jeho potřebami, měly by se soustředit na rozvoj vztahů – s tím může pomoci sociální přístup, a cloud přináší nízké náklady, vyšší ROI a větší agilitu, než u klasicky pořizovaných systémů.

Z pohledu CRM je podle Petra Zavorala životní cyklus zakázky následující:

  • Nábor zakázky – vstupní prohlídka, tržní cena, zprostředkovatelská smlouva, podklady k prodeji
  • Příprava zakázky – prověření podkladů, zpracování podkladů, zpracování zakázky
  • Realizace zakázky – nabídka nemovitosti, prohlídky, komunikace se zájemci, kupní smlouva, zajištění financování, znalecký posudek, kupní cena, katastrální úřad, daň z převodu nemovitosti

„Od CRM lze očekávat například zlepšování vztahů se zákazníky, nárůst obchodní produktivity, zpřesnění forecastingu, zkrácení obchodního cyklu, snížení nákladů na obchodní cyklus, zvýšení retence zákazníků, rozšíření prodejních kanálů, online reporting,“ vyjmenovává Petr Zavoral. Kvalitní řešení umožňuje také tzv. 360stupňový pohled na zákazníka, který kombinuje veškeré informace o konkrétním případu včetně případných externích zdrojů typu sociálních sítí.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Microsoft a GitHub

Pavel Houser , 13. červen 2018 13:30
Pavel Houser

Transakce v hodnotě 7,5 miliardy dolarů je dost velká i na poměry Microsoftu, takže se prodejem GitH...

Více







RSS 

Zprávičky

Kryptoměnovou burzu Bithumb napadli hackeři

ČTK , 20. červen 2018 10:16

Za poslední týden jde již o druhý útok na kryptoměnové burzy v Jižní Koreji. Bitcoin opět klesl....

Více 0 komentářů

Největší australská telekomunikační firma masivně propouští

ČTK , 20. červen 2018 09:52

Telstra dominuje australskému trhu mobilních telefonů a širokopásmových sítí, zisky z pevných sítí a...

Více 0 komentářů

Dotace EU na bezplatné wifi se kvůli chybě systému odkládají

ČTK , 20. červen 2018 08:00

Obce mohly získat poukázku v hodnotě 15 000 eur. Nová výzva bude zveřejněna na podzim....

Více 0 komentářů

Kalendář

17. 06.

21. 06.
Cyber Week 2018
19. 06.

22. 06.
Automatica 2018
23. 06.

24. 06.
Maker Faire Prague 2018

Starší zprávičky

E-shopy českých řetězců: Lidl, Globus, DM drogerie

ČTK , 19. červen 2018 16:32

Loni stouply tržby českých e-shopů o 18 % na 115 miliard Kč. On-line nakupuje potraviny již 26 % Čec...

Více 0 komentářů

Virtuální realita přinese revoluci srovnatelnou s robotizací

Pavel Houser , 19. červen 2018 11:23

Firmy budou na změny související se zaváděním virtuální reality reagovat další centralizací procesů....

Více 0 komentářů

Digital Broadcasting rozšířila síť DVB-T2 na 85 % populace

ČTK , 19. červen 2018 08:00

Digital Broadcasting začal přechodovou síť budovat loni v červenci v Praze....

Více 0 komentářů

Manažeři France Télécom půjdou před soud kvůli sebevraždám

ČTK , 18. červen 2018 12:47

Vlna sebevražd ve France Télécom (dnes Orange) začala v roce 2008 a vyžádala si desítky životů. ...

Více 0 komentářů