Cost per Viewer je pojem používaný u reklamy v kinech. Cena za tzv. zásah jednoho diváka. Měla by se pohybovat od 1 Kč za diváka výše, běžně okolo 2 až 4Kč.
Cost per Viewer je pojem používaný u reklamy v kinech. Cena za tzv. zásah jednoho diváka. Měla by se pohybovat od 1 Kč za diváka výše, běžně okolo 2 až 4Kč.
Objem DDoS útoků na české firmy oba letní prázdninové měsíce stagnoval. Nejvíce útoků míří
Zajistit ochranu uživatelů internetu i jejich dat a zároveň nastavit rovné podmínky mezi firmami
Mobilní operátoři zprovoznili od úterý do středečního odpoledne 58 vysílačů v povodněmi postižených oblastech
Zatímco počty detekcí spywaru Formbook a spywaru Agent.AES zůstaly v srpnu bez výrazného poklesu
Americká internetová společnost Google ze skupiny Alphabet vyhrála u soudu Evropské unie spor o
Právníci zastupující sociální síť TikTok a vládu Spojených států se v pondělí poprvé střetli
Navzdory výhradám koalice i opozice dnes Sněmovna v úvodním kole podpořila vládní návrh nového
Americký výrobce čipů Intel zhruba o dva roky odložil výstavbu továren na čipy v
Ať už horečně hledáte levnou cestu k postavení hového počítače, nebo jen chcete upgradovat stárnoucí...
Když se uvažuje o elektrárnách na oběžné dráze, proč by se do vesmíru nemohla přesouvat i...
Portál ITbiz.cz přináší informace z IT a byznysu již od roku 2006. Provozuje jej internetové vydavatelství Nitemedia. Hosting zajišťuje společnost Greenhousing.cz. Mezi další naše projekty patří například ABClinuxu.cz a Sciencemag.cz. Na stránce Redakce naleznete informace o redakci a možnostech inzerce.
© 2019 Vydává Nitemedia s.r.o. Hosting zajišťuje Greenhousing.cz.