Acomware nově partnerem IBM Marketing Cloud

Richard Jan Voigts , 27. říjen 2016 18:00 0 komentářů
Acomware nově partnerem IBM Marketing Cloud

Společnost Acomware poskytuje kromě jiného konzultace a služby spojené se správou marketingových kampaní se zaměřením na výkon, digitální média, SEO i business analytiku. Co všechno vlastně dělá a jaké nástroje k tomu používá jsme se ptali Petra Cikána, vedoucího e-mailového marketingu.

Mohl byste představit vaši firmu a čemu se věnujete?

Acomware je konzultační společnost, která se zabývá e-commerce. Našimi dvěma hlavními aktivitami, které také zformovaly naši strukturu do dvou oddělení, jsou performance marketing a e-mailing. Věnujeme se také e-commerce konzultacím, copywritingu, tvorbě obsahu, SEO apod. Jednoduše řečeno se snažíme klientům maximálně pomoci využít internet k podpoře jejich podnikání. Pro tvorbu e-mailingu používáme různé nástroje – jsme například partnerem společností Oracle, Salesforce a IBM. Pro velkou část klientů používáme právě nástroj IBM Marketing Cloud.

Proč zrovna IBM Marketing Cloud?

Nástroj IBM Marketing Cloud využíváme více než čtyři roky a máme s ním velmi dobré zkušenosti. Dokážeme jej rychle implementovat do různých e-shopových řešení, případně jej napojit na stávající CRM klienta. Nástroj dokáže efektivně propojit data a následně využívat všechny důležité funkce e-mailingu, jakými jsou automatizace, detailní personalizace obsahu a vytváření poměrně složitých komunikačních programů. Cílem je vždy definovat životní cyklus potřeby zákazníka a tomu vhodně přizpůsobit komunikaci s ním. V neposlední řadě jde také o doručitelnost e-mailů, která je u tohoto nástroje na špičkové úrovni. Naši klienti mají návratnost investic kolem tří až šesti měsíců a běžně zvýší obrat z e-mailového marketingu o 50 % - 100 % za tuto dobu.

Petra Cikána, vedoucího e-mailového marketingu, Acomware
Petra Cikána, vedoucího e-mailového marketingu, Acomware

Jak jste se k nástroji IBM Marketing Cloud dostali, když IBM prodává výhradně přes distributory a prodejní partnery?

Nebylo to úplně lehké. Snažili jsme se k nástroji dostat přes IBM ČR, nakonec se nám však podařilo domluvit se společností DNS, distributorem s přidanou hodnotou, který IBM Marketing Cloud dodává. V DNS nám výrazně pomohli, zejména při přípravě kontraktu, který teď u IBM máme.

Jaké pozitiva vidíte ve spolupráci s distributorem s přidanou hodnotou, v tomto případě DNS?

Především jde o jejich zkušenosti v komunikaci s výrobci – v tomto případě se společností IBM, která je opravdu poměrně specifická. V DNS totiž mají u IBM řadu kontaktů, které není zcela snadné běžně získat. Společnost IBM však zdaleka není tak složitým partnerem – náš kontrakt u nich ve spolupráci s DNS jednou za rok prodloužíme a spolupráce pokračuje dál. DNS je pak pro nás partnerem i ve smyslu marketingové podpory, případně při školení specialistů. V současné době má náš tým na IBM Marketing Cloud třináct lidí, z toho šest jich dosáhlo nejvyšší úrovně Professional.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Microsoft a GitHub

Pavel Houser , 13. červen 2018 13:30
Pavel Houser

Transakce v hodnotě 7,5 miliardy dolarů je dost velká i na poměry Microsoftu, takže se prodejem GitH...

Více







RSS 

Zprávičky

Foxconn otevře severoamerické ústředí ve Wisconsinu

ČTK , 18. červen 2018 00:00

Foxconn již loni oznámil, že ve Wisconsinu investuje 10 miliard dolarů do výstavby továrny na LCD....

Více 0 komentářů

Češi obměňují počítač za šest let, dvakrát déle než vyspělý svět

ČTK , 16. červen 2018 08:00

Výpočetní techniku si na leasing v tuzemsku pořizuje 23 % firem, ve vyspělých zemích jsou to až 3/4 ...

Více 2 komentářů

Dell představuje úložiště PowerMax

Pavel Houser , 15. červen 2018 16:14

Dell oznámil uvedení několika nových úložných a serverových produktů s podporou uceleného portfolia ...

Více 0 komentářů

Kalendář

17. 06.

21. 06.
Cyber Week 2018
19. 06.

22. 06.
Automatica 2018
23. 06.

24. 06.
Maker Faire Prague 2018

Starší zprávičky

AT&T dokončila převzetí mediální firmy Time Warner

ČTK , 15. červen 2018 13:22

Očekává se, že spojení AT&T a Time Warner vyvolá vlnu fúzí. Comcast chce převzít Twenty-First Centur...

Více 0 komentářů

Po dohodě s USA čínská ZTE ztratila 3 miliardy dolarů tržní hodnoty

ČTK , 15. červen 2018 08:00

Americký zákaz před dohodou paralyzoval klíčové aktivity ZTE a firmě hrozil bankrot....

Více 0 komentářů

Vláda schválila nižší platby za kmitočty, firmy ušetří 145 mil. Kč

ČTK , 14. červen 2018 13:16

Výběr poplatků by se ale měl do 2-3 let vrátit nad úroveň roku 2016, protože operátoři budou využíva...

Více 0 komentářů

Internet Intelligence Map: Co udělá s Internetem přírodní katastrofa?

Pavel Houser , 14. červen 2018 13:09

Oracle poskytuje zdarma mapu narušení internetového provozu, sleduje traceroute, BGP i dotazy DNS....

Více 0 komentářů