CRM na in-memory platformě: Kompletní informace v reálném čase

Richard Jan Voigts , 26. November 2015 16:00 0 komentářů
CRM na in-memory platformě: Kompletní informace v reálném čase

Nová generace SAP Cloud 4 Customers (C4C) běží na in-memory platformě SAP HANA a díky tomu poskytuje informace o marketingu, obchodu, prodeji a zákaznickém servisu v reálném čase; vše i v cloudu, což zpřístupňuje toto řešení i menším firmám, sděluje Zdeněk Panec, obchodní ředitel SAPu.

Jaký CRM dodáváte? Máte jej jako integrovaný modul ve svém ERP systému, nebo i jako samostatné řešení?

SAP prohlásil, že všechny svoje nové produkty bude stavět na in-memory platformě HANA. Také nová generace SAP CRM, řešení SAP Cloud 4 Customers (C4C), tuto platformu používá. SAP Cloud 4 Customers může fungovat zcela samostatně, ale pochopitelně může být provázán s dalšími aplikacemi SAP, především s novou generací našeho balíku S/4 HANA. I ten, jak už název napovídá, využívá prostředí SAP HANA.

Na co zákazníci při výběru CRM slyší a jaké funkčnosti ve svém CRM nabízíte?

SAP C4C spojuje marketingové, obchodní a prodejní funkce s funkcemi zákaznického servisu. Klíčové je, že informace jsou vždy k dispozici v reálném čase a vzájemně propojené, to znamená, že uživatel může dělat skutečně kvalifikovaná rozhodnutí podepřená reálnými daty. Vše navíc funguje v cloudu, což přináší rychlejší nasazení a zpřístupňuje tak celé řešení i menším firmám.

Jaké jsou dnešní trendy v CRM a které z nich váš CRM systém naplňuje?

Zákazníci jsou v dnešní době digitálně propojeni, využívají sociální sítě a jsou lépe informováni jak o produktech, tak o společnostech. Interakce probíhá na vícekanálové úrovni a zákazníci mají obchodní cyklus pod kontrolou. Tento trend posunuje samotné hranice CRM a společnost SAP na to reaguje propojením C4C s omni-channel řešením Hybris Commerce, které vytváří unikátní platformu – Customer Engagement and Commerce. Tento přístup pomáhá k obsluze zákazníka skrze všechny kanály s možností získat veškeré informace v reálném čase a zbořit tak bariéru k vytvoření trvalého vztahu se zákazníkem napříč celou organizací.

Chcete si přečíst více na téma výběr CRM? Klikněte zde.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

E-banking namísto datové schránky

Pavel Houser , 12. March 2019 11:30
Pavel Houser

Projekty zaměřené na elektronický kontakt občana se státní správou u nás zatím příliš neuspěly. Dr...

Více

Kalendář

14. 03.

24. 03.
IT mezi paragrafy 2019
19. 03.

22. 03.
Amper 2019
26. 03. IT Security Workshop 2019







RSS 

Zprávičky

V Německu začíná dražba frekvencí pro komunikační síť 5G (aktualizace)

ČTK , 19. March 2019 09:46

Aukce, která bude zřejmě trvat nejméně tři týdny, by do státní kasy mohla přinést 3-5 miliard eur....

Více 0 komentářů

Apple uvedl na trh nový iPad Air

ČTK , 19. March 2019 09:00

Cena nového přístroje iPad Air spolu s elektronickou tužkou (Apple Pencil) začíná na 499 dolarech....

Více 0 komentářů

Materiál k aukci mobilních kmitočtů vláda včera neprojednala

ČTK , 19. March 2019 08:00

Soutěž by měla začít ve druhé polovině letošního roku tak, aby skončila na začátku roku 2020....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Wikipedie nebude jeden den kvůli změně autorského práva fungovat

ČTK , 18. March 2019 14:30

Terčem kritiky se stala také povinnost internetových platforem řešit, zda uživateli nahrávaný obsah ...

Více 0 komentářů

FIS koupí za 35 miliard dolarů zpracovatele plateb Worldpay

ČTK , 18. March 2019 13:43

Worldpay ročně zpracuje kolem 40 miliard transakcí ve 146 zemích a 126 měnách....

Více 0 komentářů

MPO očekává výnos z aukce mobilních kmitočtů 8 miliard Kč

ČTK , 18. March 2019 09:00

Úřad počítá s tím, že by lákal čtvrtého mobilního operátora ke vstupu na trh přednostní možností pod...

Více 0 komentářů

Facebook opouštějí po oznámení nové strategie vysocí manažeři

ČTK , 18. March 2019 08:00

Facebook se více zaměří na komunikaci v šifrovaných službách, jaký pak ale bude obchodní model?...

Více 0 komentářů