Mobilní CRM? Ano, ale jen s daty dostupnými také offline

Richard Jan Voigts , 24. November 2015 12:00 0 komentářů
Mobilní CRM? Ano, ale jen s daty dostupnými také offline

Hlavní síla CRM u IFS spočívá v integraci s ERP systémem IFS Aplikace, možnost uživatelské konfigurace a mobilita i v offline režimu, sděluje Pavel Bláhovec, obchodní ředitel IFS Czech a IFS Slovakia.

Jaký CRM dodáváte? Máte jej jako integrovaný modul ve svém ERP systému, nebo i jako samostatné řešení?

IFS Aplikace má zabudovaný (embeded) modul CRM. Samostatně ho lze také dodat, ale hlavní síla spočívá v případě dodání s ERP systémem. Pak lze maximálně využít jeho vlastnosti a přínosy vazeb na ostatní části.

Na co zákazníci při výběru CRM slyší a jaké funkčnosti ve svém CRM nabízíte?

Hlavní výhodou IFS Aplikace se zabudovaným CRM je, že není potřeba provádět integrace. Na všechny části ERP systému je přímá vazba (např. na moduly Zákazníci, Nabídky, Objednávky, Stav dodávky, Fakturace apod.). Všechny tyto informace může mít obchodník po ruce a podpořit tak efektivitu jeho práce.

Při implementaci se navíc uspoří značné náklady na často problematickou implementaci. Další velkým lákadlem je široká možnost konfigurace. CRM je obecně živý systém, který vyžaduje možnost změn. Přidat pole, přidat novou agendu, nový číselník apod. V IFS Aplikaci je toto možné bez programování, tedy může si to zákazník udělat sám, rychle a bez externích nákladů.

CRM modul dodávaný samostatně i v rámci řešení IFS Aplikace poskytuje nejvíce výhod ve spojení se samotným ERP systémem.
CRM modul dodávaný samostatně i v rámci řešení IFS Aplikace poskytuje nejvíce výhod ve spojení se samotným ERP systémem.

Jaké jsou dnešní trendy v CRM a které z nich váš CRM systém naplňuje?

Trendem systémů CRM současné doby je samozřejmě i mobilita. Základní očekávání však je funkčnost CRM na mobilních zařízeních (telefony i tablety) i v offline režimu. I přes rozvoj sítí LTE je stále dost míst, kde není k dispozici internet. Výhodou je, že v offline režimu obchodník má k dispozici všechny důležité informace – například příležitosti, kontakty, informace o schůzkách apod. Snadno pak může najít adresu zákazníka kam jet, kontaktovat ho v případě zpoždění nebo vytvořit zápis přímo na mobilním telefonu.

Chcete si přečíst více na téma výběr CRM? Klikněte zde.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

E-banking namísto datové schránky

Pavel Houser , 12. March 2019 11:30
Pavel Houser

Projekty zaměřené na elektronický kontakt občana se státní správou u nás zatím příliš neuspěly. Dr...

Více

Kalendář

14. 03.

24. 03.
IT mezi paragrafy 2019
19. 03.

22. 03.
Amper 2019
26. 03. IT Security Workshop 2019







RSS 

Zprávičky

V Německu začíná dražba frekvencí pro komunikační síť 5G (aktualizace)

ČTK , 19. March 2019 09:46

Aukce, která bude zřejmě trvat nejméně tři týdny, by do státní kasy mohla přinést 3-5 miliard eur....

Více 0 komentářů

Apple uvedl na trh nový iPad Air

ČTK , 19. March 2019 09:00

Cena nového přístroje iPad Air spolu s elektronickou tužkou (Apple Pencil) začíná na 499 dolarech....

Více 0 komentářů

Materiál k aukci mobilních kmitočtů vláda včera neprojednala

ČTK , 19. March 2019 08:00

Soutěž by měla začít ve druhé polovině letošního roku tak, aby skončila na začátku roku 2020....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Wikipedie nebude jeden den kvůli změně autorského práva fungovat

ČTK , 18. March 2019 14:30

Terčem kritiky se stala také povinnost internetových platforem řešit, zda uživateli nahrávaný obsah ...

Více 0 komentářů

FIS koupí za 35 miliard dolarů zpracovatele plateb Worldpay

ČTK , 18. March 2019 13:43

Worldpay ročně zpracuje kolem 40 miliard transakcí ve 146 zemích a 126 měnách....

Více 0 komentářů

MPO očekává výnos z aukce mobilních kmitočtů 8 miliard Kč

ČTK , 18. March 2019 09:00

Úřad počítá s tím, že by lákal čtvrtého mobilního operátora ke vstupu na trh přednostní možností pod...

Více 0 komentářů

Facebook opouštějí po oznámení nové strategie vysocí manažeři

ČTK , 18. March 2019 08:00

Facebook se více zaměří na komunikaci v šifrovaných službách, jaký pak ale bude obchodní model?...

Více 0 komentářů