DATASYS vyvinul pro Rohlík.cz chatbot pro komunikaci se zákazníky

08. září 2017 08:59 0 komentářů

Datasys je jedním z průkopníku nasazování chatbotů v ČR.

Česká technologická firma Datasys dodala internetovému supermarketu Rohlik.cz chatbot pro efektivnější komunikaci se zákazníky. Rychle rostoucí e-shop s potravinami díky chatbotu automaticky odbaví dotazy, které by jinak řešil tým zákaznické podpory, a zvyšuje tak pohodlí zákazníků.

„Stále hledáme nové cesty, jak zlepšit zákaznickou zkušenost. Vedle inovací v logistice a skladování zkoušíme i nové směry zákaznické podpory. Chatbot od Datasysu naše zákazníky baví a přitom jim poskytne praktickou informaci o stavu objednávky,“ říká mluvčí Rohlik.cz Michala Gregorová.

Samotné řešení Datasys vyvinul Rohlíku přímo na míru, kdy chatbot zákazníka informuje o tom, kde se jeho nákup právě nachází. Technický bot dokáže vést desítky konverzací najednou, které by jinak museli řešit živí pracovníci zákaznických center. Za minutu odbaví bez problému přes 150 zpráv. „ Úspora pro Rohlik.cz se bude zvyšovat úměrně s tím, kolik zákazníků bude přes nás chatbot komunikovat, uvedl obchodní ředitel Datasysu Martin Novák.

Datasys je jedním z průkopníku nasazování chatbotů v ČR, za což loni obdržel prestižní ocenění Vizionář 2016 a letos navázal postupem o finále Microsoft Awards 2017. Vedle systému pro Rohlík.cz dodal chatbota službě keboola.cz a aktuálně pracuje na čtyřech dalších chatbotech. Díky exkluzivní spolupráci s Deloitte Advisory je firma jako jediná v Čechách schopná pokrýt celý proces, od komplexní analýzy až po samotnou implementaci a 24x7 dohled.

Podle analytické společnosti Gartner bude do roku 2020 probíhat 85 procent interakcí mezi zákazníkem a dodavatelem bez kontaktu s člověkem.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Microsoft a GitHub

Pavel Houser , 13. červen 2018 13:30

Transakce v hodnotě 7,5 miliardy dolarů je dost velká i na poměry Microsoftu, takže se prodejem GitH...

Více







RSS 

Zprávičky

Manažeři France Télécom půjdou před soud kvůli sebevraždám

ČTK , 18. červen 2018 12:47

Vlna sebevražd ve France Télécom (dnes Orange) začala v roce 2008 a vyžádala si desítky životů. ...

Více 0 komentářů

Zranitelnosti chytrých aut pod lupou

Pavel Houser , 18. červen 2018 12:43

Nástroje podvodníků se zaměřují především na extendery, které poskytují přístup k uzavřeným funkcím ...

Více 0 komentářů

Foxconn otevře severoamerické ústředí ve Wisconsinu

ČTK , 18. červen 2018 00:00

Foxconn již loni oznámil, že ve Wisconsinu investuje 10 miliard dolarů do výstavby továrny na LCD....

Více 0 komentářů

Kalendář

17. 06.

21. 06.
Cyber Week 2018
19. 06.

22. 06.
Automatica 2018
23. 06.

24. 06.
Maker Faire Prague 2018

Starší zprávičky

Češi obměňují počítač za šest let, dvakrát déle než vyspělý svět

ČTK , 16. červen 2018 08:00

Výpočetní techniku si na leasing v tuzemsku pořizuje 23 % firem, ve vyspělých zemích jsou to až 3/4 ...

Více 3 komentářů

Dell představuje úložiště PowerMax

Pavel Houser , 15. červen 2018 16:14

Dell oznámil uvedení několika nových úložných a serverových produktů s podporou uceleného portfolia ...

Více 0 komentářů

AT&T dokončila převzetí mediální firmy Time Warner

ČTK , 15. červen 2018 13:22

Očekává se, že spojení AT&T a Time Warner vyvolá vlnu fúzí. Comcast chce převzít Twenty-First Centur...

Více 0 komentářů

Po dohodě s USA čínská ZTE ztratila 3 miliardy dolarů tržní hodnoty

ČTK , 15. červen 2018 08:00

Americký zákaz před dohodou paralyzoval klíčové aktivity ZTE a firmě hrozil bankrot....

Více 0 komentářů