• Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
ITBiz.cz
ITBiz.cz
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky

Výkonní pracovníci společnosti Salesforce odhalili, jaké jsou předpovědi pro vývoj automatizace v roce 2022

Pavel Houser
27. 1. 2022
| Tiskové zprávy

Vzhledem k tomu, že podniky zdvojnásobují podíl práce na home office a očekávání zákazníků nadále prudce stoupá, bude umělá inteligence a automatizace hrát zásadní roli pro úspěšné strategie a to jak v zákaznické tak zaměstnanecké sféře

Umělá inteligence a automatizace jako klíč k vytvoření úspěšného digitálního prostředí
„Automatizace je klíčem k zprostředkování provozního modelu práce odkudkoli a pro digitální ústředí je naprosto klíčová. Je proto potřeba automatizovat způsob spolupráce týmů a také jejich interakce se zákazníky.” řekl Liam Doyle, SVP pro produkty ve společnosti MuleSoft.
Stejný názor se odráží napříč všemi obchodními sektory, a to jak z front office, který komunikuje přímo se zákazníky, tak také z back office, který má na starost plynulý provoz.
Mark Nelson, prezident a generální ředitel společnosti Tableau, řekl: „V roce 2022 bude při řešení výzev v oblasti správy dat hrát zásadní roli automatizace a umělá inteligence. Vedoucí pracovníci začnou odbourávat bodová řešení pro správu dat a budou hledat možnosti, jak automatizaci a umělou inteligenci rozšířit.“

Přemýšlejte o správě dat na pár kliknutí, nikoliv na pár hodin
Umělá inteligence a automatizace pomůže v roce 2022 definovat strategie udržení zaměstnanců, jelikož jim umožní soustředit se na osobní a profesní růst a zároveň také vykonávat pracovní pozici naplno.
„Podpora rozhodování pomocí AI a automatizace opakujících se úkolů je nákladově velmi efektivní způsob jak zajistit lepší péči o zákazníka a zvýšit tak spokojenost s prací zaměstnanců.“ uvedla Clara Shih, EVP a GM Salesforce Service Cloud. „Každý vedoucí pracovník si musí udržet růstové myšlení a umožnit všem zaměstnancům, aby se neustále zdokonalovali. Zejména v roce 2022 se totiž ukazuje, jak firemní struktury skutečně vypadají.“

Automatizace a umělá inteligence zvýší produktivitu a příjmy
Zaměstnanci mají více práce než kdy jindy. Ve skutečnosti 35 % zaměstnanců pracujících na dálku od pandemie uvádí, že pracují déle než obvykle. Jak mohou tedy vedoucí pracovníci zajistit, aby se jejich týmy soustředily na práci s vysokou hodnotou a dopadem?
„Automatizace pomůže omezit nadbytečnou práci, se kterou se týmy i jednotlivci denně potýkají – v podstatě odstraní to, co organizaci zpomaluje,“ řekl Steve Wood, SVP pro produkty ve společnosti Slack. „Organizace v roce 2022 zaznamenají zvýšení příjmů a to díky odstranění těchto typů všedních, opakujících se procesních úkolů a také díky zavedení automatizačních nástrojů, které umožní konzistenci a zapojení ve velkém měřítku.“
Vedoucí pracovníci společnosti Salesforce proto předpovídají, že automatizace bude v roce 2022 podporovat každou linii podnikání při zvyšování produktivity a příjmů organizace. „Když osvobodíme naše pracovníky od opakování, otevřeme jim prostor, k působení jako vyslancům naší společnosti. Jen tak budou totiž moci poskytovat skvělé služby zákazníkům,“ řekla Clara Shih.
Paul Whitelam, generální ředitel divize Field Service Management ve společnosti Salesforce, navíc uvedl, že „umělá inteligence a automatizace zvýší příjmy jak prostřednictvím křížových prodejů a upsellů, tak nepřímo zvýšením loajality zákazníků. Pomůže tak firmám zlepšit úroveň služeb a zároveň se přizpůsobí zvýšeným očekáváním zákazníků“

Etika a bezpečnost
Etika a bezpečnost byly pro společnost Salesforce vždy klíčové a právě proto je jednou ze základních hodnot společnosti právě důvěra. Vzhledem k tomu, že se v roce 2022 rozsah umělé inteligence a automatizace zvýší, musí podniky zajistit opravdu dobrý etický základ pro budování důvěry u zaměstnanců a zákazníků.
„Když podniky zvažují nasazení AI, musí jim jako základ sloužit důvěra a transparentnost. Jedná se o prvky, které rozhodují o růstu a vztazích se zákazníky, o něž usilují. V každém případě a to ať už AI automatizuje nějaký úkol, nebo lidé s AI spolupracují na lepším rozhodování, musí rozumět tomu, co stroje dělají, aby se vyhnuli chybám, činili etická rozhodnutí a rozuměli datům,“ řekl Nelson.
Takové schopnosti jsou důležité i pro marketingové týmy, které budou nadále rozšiřovat své úsilí s cílem oslovit zákazníky novými způsoby.
„Společnosti budou muset nejen splnit očekávání zákazníků ohledně personalizovanějších služeb, ale také budou muset poskytovat služby, o kterých zákazníci vědí, že jim mohou důvěřovat,“ uvedla Armita Peymandoust, SVP Marketing Cloud, Salesforce.

Jediné, na čem záleží, jsou personalizované služby
Očekávání zákazníků nikdy nebyla vyšší, zejména pokud jde o digitalizaci. To je pochopitelné, a proto museli společnosti v posledních dvou letech provést seismický posun směrem k digitální transformaci. Těm, kterí při této příležitosti využily automatizace, se daří.
„Umělá inteligence a automatizace nám umožňuje obsluhovat zákazníky různými způsoby v závislosti na jejich preferovaných kanálech a potřebách, což pomáhá zlepšit úroveň služeb nákladově efektivním a provozně účinným způsobem. Celkově vzato, automatizační nástroje pomáhají společnostem škálovat věci s malým dopadem, takže se všichni mohou hemžit řešením potřeb zákazníků a vytvářením neuvěřitelných zákaznických služeb,“ uvedla Shih.
Umělá inteligence a automatizace budou klíčem k umožnění těchto změn tím, že pomohou společnostem systematicky přistupovat k procesům, které stojí za každou interakcí tak, aby se mohly soustředit na personalizaci pro zákazníka na druhé straně digitální zdi.
„AI a automatizace pomáhají vytvářet bezproblémovou zákaznickou zkušenost napříč odděleními, díky tomu se zákazníci cítí být společností vnímáni, což rozvíjí důvěru,“ řekl Doyle.

První kroky směrem k AI a automatizaci musí proběhnout již dnes
Podle Wooda je největším omylem v souvislosti s AI a automatizací představa, že se musí jednat o postup shora dolů zahrnující velké projekty s velkými rozpočty. Stejně transformační je i strategie automatizace zdola nahoru, založená na posílení pravomocí. Napříč všemi obory se vedoucí představitelé Salesforce domnívají, že k tomu, aby byly společnosti s využitím AI a automatizace pracovních postupů úspěšné, musí uvést soukolí do chodu – a to rychle.
Nelson to řekl bez váhání – radí firmám, aby začaly hned a do AI se pustily co nejdřív. „Umělá inteligence je náročná na data a její přijetí již není na obzoru,“ řekl. „Je tu, aby zůstala. Data a AI už nejsou jen pro datové vědce a analytiky, kteří se vyznají v datech. Je to týmový sport – silnější a větší, a pro ty kteří jsou vybaveni k rozhodování na základě dat, bude hnacím motorem úspěchu.“

Související příspěvky

Zprávičky

Microsoft po pokutě mění fungování svého cloudu

19. 5. 2022
Tiskové zprávy

Acer vybaví své stolní počítače a notebooky ConceptD nejnovějšími procesory Intel Core 12. generace a grafickými kartami NVIDIA RTX

19. 5. 2022
Články

Acer omladí pracovní notebooky TravelMate P4, TravelMate Spin P4 a TravelMate P2

19. 5. 2022
Zprávičky

MPSV bude mít v červnu či červenci výsledky analýzy k řešení problémů s IT

19. 5. 2022

Zprávičky

Microsoft po pokutě mění fungování svého cloudu

ČTK
19. 5. 2022

Americká softwarová společnosti Microsoft, které evropské úřady pro kontrolu hospodářské soutěže udělily pokutu 1,6

MPSV bude mít v červnu či červenci výsledky analýzy k řešení problémů s IT

ČTK
19. 5. 2022

Ministerstvo práce by mělo mít v červnu či červenci jasno, jak bude dál řešit

ČTÚ připraví podmínky pro výběrové řízení na další sítě pro digitální rozhlas

Pavel Houser
19. 5. 2022

ČTÚ letos nachystá podmínky pro výběrové řízení na provozovatele sítí pro vysílání DAB+, tedy

Ruská pobočka Googlu vyhlásí bankrot

ČTK
18. 5. 2022

Ruská součást americké internetové společnosti Google vyhlásí bankrot. Oznámil to dnes mluvčí firmy. Korigoval

Acronis: přes rostoucí útoky jen čtvrtina IT správců testuje obnovu dat alespoň jednou měsíčně

Pavel Houser
18. 5. 2022

I když více než 90 % administrátorů zálohuje u svých zákazníků minimálně jednou denně,

Vodafone zvýšil celoroční základní zisk o 5 % na 15,2 miliardy eur

Pavel Houser
18. 5. 2022

Britská telekomunikační skupina Vodafone Group zvýšila v uplynulém finančním roce základní zisk o pět

ŘSD čelí kyberútoku, nedostupný je web, zabývá se tím i kybernetický úřad (aktualizováno)

ČTK
17. 5. 2022

Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) ČR se dnes ráno stalo terčem kybernetického útoku, nyní

Ransomwarový útok stojí české oběti 8,25 milionu korun

Ruský kriminální gang Conti chce pomocí ransomwaru svrhnout vládu v Kostarice

ČTK
17. 5. 2022

Ruská kriminální skupina Conti, která se specializuje na vydírání po internetu, chce svrhnout vládu

Tiskové zprávy

Acer vybaví své stolní počítače a notebooky ConceptD nejnovějšími procesory Intel Core 12. generace a grafickými kartami NVIDIA RTX

Acer rozšiřuje stereoskopické 3D monitory o modely SpatialLabs View

Společnost Acer rozšiřuje své portfolio ekologicky šetrných produktů Vero

Ransomware: platí více organizací a výkupné je vyšší, platit však není vždy nutné

Prediktivní sítě Cisco: místo řešení problémů jim umí předcházet

VeeamON 2022 představuje vizi budoucnosti moderní ochrany dat

Zpráva dne

Prodej softwaru v květnu: doživotní licence Windows 10 za € 11, Office za € 23 a až 91% slevy!

Prodej softwaru v květnu: doživotní licence Windows 10 za € 11, Office za € 23 a až 91% slevy!

Redakce
15. 5. 2022

Zdaleka ne každý má stovky dolarů, které by chtěl utratit za softwarové upgrady svého...

Odebírat newsletter

Zásady ochrany osobních údajů.

Zkontrolujte svoji doručenou poštu a potvrďte odběr.

Komentujeme

Chvála černých skřínek

Datová hydrologie?

Pavel Houser
11. 4. 2022

Po datových skladech přišla datová jezera, následují datové proudy a datové oceány. Tyto technologie alespoň představuje...

Nadcházející akce

  1. Cloud computing v praxi 2022

    19. května
  2. Hannover Messe 2022

    30. května - 2. června

Zobrazit všechny Akce

Slovník

Videobanner

SPIR

Cloud computing

Nejpopulárnější články

Hrátky s magnetickými víry

Excitony mohou proudit materiálem i při pokojové teplotě

Pavel Houser
2. 5. 2022

Ransomwarový útok stojí české oběti 8,25 milionu korun

Ransomware zasáhl 77 % českých organizací

Redakce
29. 4. 2022

Náhlavní soupravy Yealink – ideální volba pro kancelář i home office

Náhlavní soupravy Yealink – ideální volba pro kancelář i home office

itbiz
25. 4. 2022

Technologické predikce, aneb sedm statečných roku 2021

Objev jednosměrné supravodivosti bez magnetického pole slibuje revoluci

Pavel Houser
4. 5. 2022

Válka ukrojí z evropského trhu ICT skoro 2 %

Redakce
27. 4. 2022

Kategorie

  • Články
  • Komentujeme
  • Slovník
  • Tiskové zprávy
  • Zprávičky

Portál ITbiz.cz přináší informace z IT a byznysu již od roku 2006. Provozuje jej internetové vydavatelství Nitemedia. Hosting zajišťuje společnost Greenhousing.cz. Mezi další naše projekty patří například ABClinuxu.cz a Sciencemag.cz. Na stránce Redakce naleznete informace o redakci a možnostech inzerce.

Rubriky

Akce a události byz Byznys Cloud Ekomerce Hardware inter Internet Operační systémy Podnikový software Právo Rozhovory Science Security Technologie Telekomunikace Veřejná správa Vývoj a HTML Zpráva dne České IT

Píšeme jinde

RSS ScienceMag RSS

  • V CERNu změřili hmotnost kvarku c a kužel partonové spršky
  • Globální oteplování hluboké oceánské proudy zrychluje
  • Genový editor CRISPR přizpůsobili i pro hmyz, začali se šváby

RSS AbcLinuxu RSS

  • Uncurled: zkušenosti s dlouhodobou správou open-source projektu (curl)
  • Erlang/OTP 25.0
  • Deno 1.22

Newsletter

Zásady ochrany osobních údajů.

Zkontrolujte svoji doručenou poštu a potvrďte odběr.

Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
  • Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události

© 2019 Vydává Nitemedia s.r.o. Hosting zajišťuje Greenhousing.cz.

Tento web používá cookies. Pokračováním dáváte souhlas s jejich používáním. Více na itbiz.cz/soukromi.